واکنش گرشاسبی به حضور جواد نکونام در استقلال

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در حاشیه دیدار این تیم مقابل شهرهدی در ورزشگاه انقلاب کرج درباره جلسه فدراسیون فوتبال گفت: و درگیری ها شایسته فوتبال ما نیست و همه برنامه ها نقش بر آب می شود. همه در آن جلسه شرکت کردند و دموکراسی واقعی حاکم شد، اما دیدیم که یکی از چهار عضو هیئت مدیره ای که درخواست برکناری داشتند، در مجمع رأی اعتماد نگرفت.

وی با اشاره به اعتراضات خود به حسابرسی مالی در مجمع فدراسیون خاطرنشان کرد: خیلی عجیب بود که از سال 1377 صورت های مالی توسط اعضای هیئت مدیره و رئیس وقت فدراسیون و همچنین توسط حسابرس ویژه تایید نشده است. و بازرس تصویب و برای تشکیل جلسه فوق‌العاده موکول شد و مسئولین هزینه‌هایی را که داشتند امضا کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه می توانیم اختلاف را حل کنیم تا فوتبال ملی آسیب نبیند، گفت: این اتفاقات باید می افتاد و AFC و فیفا هم حساس شدند و جلسه را پیگیری کردند. باید تکلیف رئیس مورد اختلاف فدراسیون فوتبال مشخص می شد چرا که در غیر این صورت تمام اقدامات و دستورات غیرقانونی است. الان هم باید سریعتر فکر کنند و برای تثبیت فدراسیون فوتبال جلساتی تشکیل دهند.

گرشبسبی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر حضور نکونام در استقلال و اینکه آیا وی لیستی برای خرید بازیکن به باشگاه فولاد داده است یا خیر، گفت: بله، لیستی را به ما دادند و برنامه داشتیم، فقط یک لیست اولیه از بازیکنان وجود دارد. رفت.» دیشب با همه اعضای هیئت مدیره جلسه داشتیم و برای فصل آینده صحبت شد. طبیعتاً این شایعات و گمانه زنی ها از پایان هر فصل شروع می شود. بالاخره وقتی فوتبال تعطیل می شود، رسانه ها باید موضوع داشته باشند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا شایعه شده نکونام برای فصل آینده تیم استقلال را تعطیل می کند، گفت: مطمئن باشید این یک شایعه است. دیشب به شدت با نکونام صحبت کردیم، منتظر حضور در لیگ قهرمانان آسیا در این مسابقات هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا حق فسخ قرارداد نکونام را دارد یا خیر، تاکید کرد: خیر.

دیدگاهتان را بنویسید