واکنش این استقلالی به بازگشتش به استقلال: همه درها را به روی من بستند

واکنش این استقلالی به بازگشتش به استقلال: همه درها را به روی من بستند

امیرحسین صادقی یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ استقلال محسوب می شود که از تیم های اصلی به بزرگسالان راه پیدا کرد و سال ها بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست. صادقی در سال های اخیر صدای هواداران استقلال شده و بارها از مدیران آبی پوش انتقاد کرده است. پیشکسوت استقلال امروز حرف های جالبی زد و گفت که به خاطر انتقاداتش زمین های زیادی را از دست داده است.

آیا همچنان به استقلال انتقاد می کنید؟

نه چرا باید منتقد باشم! در استقلال همه چیز خوب و مطلوب است. استقلال مربی خوبی دارد، بازیکنان خوبی جذب کرده و آماده یک فصل پرهیجان و موفق است.

این حرف ها از امیرحسین صادقی بعید نیست؟ چون تا چند هفته پیش منتقد استقلال و حاکمیت بودید.

چرا بعید است؟ من فقط نظرم را گفتم

دلیل این تغییر نگاه امیرحسین صادقی چیست؟

سه سال اعتراض کردم و 30 سال عقب نشینی کردم. سه سال اعتراض کردم و موقعیت های شغلی، اقتصادی و ورزشی زیادی را از دست دادم. سه سال اعتراض کردم و همه درها به رویم بسته بود، حالا چرا اعتراض کنم؟ چرا حرف می زنیم، چرا واقعیت ها را می گوییم!؟ من سه سال جنگیدم و اشتباه کردم.

هیچکس آن مصاحبه جنجالی بیرون از باشگاه استقلال را فراموش نکرده است.

در ابتدای فصل هواداران نگران بودند و من مصاحبه کردم. رفته رفته شرایط بهتر می شود، بازیکنان خوبی جذب می شوند و استقلال در مسیر درستی قرار می گیرد.

گفته می شود از شما برای رفتن به استقلال دعوت شده بود اما این اتفاق نیفتاد. آیا این درست است؟

دعوت خاصی نبود. در مورد محمد نادری بازیکنی که از نظر فنی و اخلاقی یکی از بهترین های ایران است، با مدیران، مربیان و کادرفنی باشگاه استقلال تماس گرفتم و از آنها خواستم نظر ریکاردو ساپینتو را در مورد او جویا شوم که متاسفانه پاسخی دریافت نکردم. پس از آن مصطفی آجورلو خواست من را ببیند و از من برای حضور در باشگاه استقلال دعوت کرد اما به دلیل مشغله کاری و تمرینات روزانه تیم فوتبالم این اتفاق نیفتاد اما به زودی برای دیدار با آجورلو به باشگاه استقلال خواهم رفت. .

پس منتظر بمانیم تا امیرحسین صادقی دستور مشاوره بگیرد!؟

من به دنبال پستی در باشگاه استقلال نیستم و نخواهم بود. من نمی خواهم در این باشگاه پستی بگیرم. من در استقلال به همه چیز رسیده ام، مهم ترین چیز هواداران استقلال هستند. مهم این است که هوادار بگوید استقلال کیست و کی این تیم را دوست دارد. هواداران برای من جایگاه ویژه ای دارند و در تمام این سال ها به جز هواداران استقلال به چیزی فکر نکرده و نخواهم کرد. مطمئن باش امیرحسین صادقی من فقط با مدیری کار خواهم کرد که از روز اول فوتبالم در کنارم بوده و همیشه معتقدم بهترین سرمربی استقلالی است.

و این مدیر کیست؟

علی فتح الله زاده. اگر روزی پستی بگیرم و در استقلال کار کنم فقط با او کار می کنم وگرنه بدون پست به استقلال کمک می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید