لیگ ملت های والیبال شکست سنگین شاگردان آتای مقابل ژاپن/ یک ست هم از بادام نگرفتیم!


ساعت: 21:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855481

دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن با شکست سنگین شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امروز (یکشنبه 21 خرداد) ششمین و آخرین روز از هفته اول مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2022 در گروه مردان (یکشنبه) پیگیری می شود. ، 12 ژوئن) ) با شش مسابقه. در اتاوا و برزیل

در دومین دیدار امروز گروه اول این رقابت ها در برزیل، دو تیم ملی والیبال ایران و ژاپن به مصاف هم رفتند. شاگردان بهروز عطایی که هنوز از دیدار با استرالیا خسته شده بودند، تجربه کردند و برای شکست 3 بر صفر ژاپن در این دیدار آماده شدند.

ژاپنی ها در این مسابقه در سه ست متوالی 25 بر 20، 25 بر 14 و 25 بر 19 پیروز شدند تا سومین پیروزی خود در هفته اول را جشن بگیرند. بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران از میلاد عبادی پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، محمد طاهر وادی، محمدرضا حضرت پور، مهدی جلوه، امیرحسین توه تک و امین ماجاکا در اسماعیلن استفاده می کند.

مرتضی شریفی، اسماعیل مسافر، علی رمضانی، محمدرضا موذن و مهراب ملکی سرخی دیگر بازیکنان ایران در این دیدار بودند که با صلاحدید عطایی به میدان آمدند. ماساهیرو اسکیتا، یوکی ایشیکاوا، آکیهیرو یامائوچی، یوجی نیشیدا، رون تاکاهاشی، تایشی اونو درا بازیکنان ژاپنی ابتدای مسابقه بودند که در شش منطقه زمین حضور داشتند و توموهیرو یاماموتو لیبروی این تیم بود. هدایت تیم ژاپن بر عهده فیلیپ بلین بود.

داور اول مسوفی تیبور فنلاندی و داور دوم رنه کارینا نومی آرژانتینی بود.

تیم والیبال مردان ایران امروز (یکشنبه 21 خرداد) در کمتر از 14 ساعت دو دیدار برگزار کرد و با نتیجه 3 بر یک استرالیا را شکست داد و مغلوب ژاپن شد تا با دو پیروزی و دو پیروزی، کار خود را در هفته اول لیگ ملت ها به پایان برساند. تلفات. برای پایان.

دیدگاهتان را بنویسید