شرایط عجیب میلاد سرلک برای پرسپولیس

شرایط عجیب میلاد سرلک برای پرسپولیس

قرار بود میلاد سرلک پیش از عزیمت تیم ملی فوتبال به دوحه و تمدید قرارداد با این تیم در پرسپولیس حضور پیدا کند که این اتفاق رخ نداد.

میلاد سرلک در یک ماه اخیر چندین بار برای تمدید قرارداد به این باشگاه رفته است اما هر بار که با مسئولان باشگاه دیدار می کند به قول خود عمل نکرده است. در آخرین رایزنی این بازیکن پس از خروج از اردوی تیم ملی باید برای امضای قرارداد قبل از خروج تیم ملی به باشگاه می آمد اما سرلک به دلیل شرایط خاص تیم ملی و اتفاقی که برای استقلالی ها افتاد به باشگاه پرسپولیس اطلاع داد. بازیکنان ممکن است اردوی تیم ملی را ترک کنند. از سوی دیگر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در گفتگوی تلفنی با این بازیکن با گلایه از عمل نکردن به قولش برای حضور در باشگاه در گذشته، از او خواست پس از پایان اردوی تیم ملی به باشگاه بیاید. برای تمدید قرارداد

گفته می شود میلاد سرلک باید سقف قرارداد بالای 10 میلیارد تن (منهای اختیاری!) را از پرسپولیس دریافت کند و روی این رقم توافق شده است اما …

مشکل جدید پرسپولیس با این بازیکن که یحیی گل محمدی علاقه خاصی به سبک بازی او دارد، درخواست دریافت 50 درصد مبلغ قرارداد فصل آینده است! میلاد سرلک ظاهراً معامله ای را انجام داده است که به او بدهکار است و حالا از باشگاه خواسته به او کمک کند.

البته یک تاجر ایرانی مقیم دوبی که طرفدار پرسپولیس است حاضر شده 3 میلیارد تومان نقد به میلاد سرلک بدهد، مثل علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی، اما ظاهرا دو سه میلیارد تومان دیگر می خواهد! یعنی در حالی که میلاد سرلک در تابستان 1399 توسط تیم شهرهدی مشهد با رقمی معادل 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به پرسپولیس پیوست.

او در اولین فصل حضورش در پرسپولیس به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوش درخشید و پیراهن تیم ملی ایران را به دست آورد. حالا فرم قرارداد میلاد سرلک پس از بازگشت به ایران آماده امضا است اما بعید است باشگاه پرسپولیس بتواند 50 درصد از قرارداد هافبک تیم ملی فصل آینده را به او بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید