برگزاری شب شعر «واتسامو» در شب میلاد پیامبر اکرم (ص) بر فراز برج میلاد


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903231

ویژه برنامه شب شعر «واعتسامو» با حضور شاعران مشهور آئینی و آئینی و جمعی از مدیران برج میلاد و حوزه هنری به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) در محل تماشای فضای باز برگزار شد. سکوی برج میلاد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی برج میلاد ، همزمان با آغاز هفته وحدت و مراسم شب شعر “واتسامو” شامگاه پنج شنبه 31 مهرماه اجرای ویژه ای در محل. بالای برج میلاد با اجرای ویژه سید رضا شرافت و در ابتدای این مراسم حجت الاسلام محمدتقی صفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی وحدت بین مسلمانان را برجسته کرد و گفت: تعداد هفته وحدت با اختلاف آغاز شد و هنر مردان بزرگ این است که با اختلاف در سطوح مختلف به وحدت کامل بین مسلمانان دست یابند.

وی ادامه داد: مشکل این است که همه فرزندان مسلمانان فرزندان حزب الله هستند و این کودکان ممکن است گاهی با هم دعوا کنند یا با هم اختلاف داشته باشند، اما در نهایت این کودکان بهترین کار را برای خانواده خود انجام می دهند. بزرگان بازگشت تفکر به روال

به گفته صفایی، شیعه و سنی باید مشکلات خود را با یکدیگر حل کنند و نباید با یکدیگر کنایه و کنایه صحبت کنند.

در ادامه این نشست شاعران برجسته آئینی و آئینی از جمله محمدرضا طهماسابی، حسن اسحقی، سیداحمد علوی، احمد بابایی، نگمه ناشر نظامی، حمزه محمودی شاعر افغانستانی، سید جواد شرافت، قاسم صرافان، شاعر پاکستانی احمد شهریار و سیده فریشته حسینی ، اشعار خود را سروده اند. برای حاضران در وصف اهل بیت و پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) تلاوت کردند.

از دیگر بخشهای این نشست، ایجاد کارگاهی توسط هنرمندان هنرهای تجسمی بود که طی این برنامه به خلق آثار هنری با اهمیت مذهبی یا نام حضرت محمد (ص) می پردازند.

همچنین در حاشیه این شب شعر، برنامه های صحنه ای کودک و شاد به مناسبت هفته کودک برای کودکان و نوجوانان در منطقه میلاد کولا برگزار شد که با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد. اجرای نمایش از جمله برنامه های این صحنه بود.

دیدگاهتان را بنویسید