امتناع 2 مسئول از دخالت و تصمیم دولت در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال


ساعت: 09:05
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881849

دخالت و تصمیم دولت در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال از سوی دو مسئول تکذیب شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بحث تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در روزهای گذشته بار دیگر به سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی تبدیل شده و برخی از نقش دولت در این تصمیم صحبت کرده اند اما علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت این موضوع را تکذیب کرده است. چنین مشکلی

بهادری جهرمی در گفت و گو با شبکه خبر اظهار کرد: در آخرین جلسه اعضای دولت بحثی برای تغییر سرمربی تیم ملی مطرح نشد و مسائل فنی نیز طبیعتاً به دولت مربوط نمی شود. فدراسیون در مورد تقویت تیم ملی در آینده هر تصمیمی خواهد گرفت. نکته این است که اگر فدراسیون برای عملیاتی شدن کار در آستانه مسابقه و اردوی تدارکاتی یا منطقه دیگری با مانعی مواجه شود یا مثلاً مشکل مالی داشته باشد، دولت حمایت های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

همچنین کاوه اشتردی دستیار معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اتفاقات اخیر پیرامون تغییر سرمربی تیم ملی در توئیتی نوشت: دولت هیچ نظری ندارد و در انتخاب کادرفنی و سرمربی دخالت نخواهد کرد. سرمربی تیم ملی فوتبال.” در دیدار اخیر با جناب آقای دکتر مخبر معاون اول و اعضای محترم دولت بحثی در این زمینه صورت نگرفت و فقط حمایت جدی و حداکثری از برنامه های تیم ملی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش صورت گرفت. تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید