عدم قطعیت زیاد در انتخاب آزمون و آزمون؛ مربیان تیم ملی با کدام تصمیم قانونی هیات رئیسه انتخاب می شوند؟


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882620

فدراسیون فوتبال باید توضیح دهد که انتخاب مربیان تیم های جوانان و بانوان چگونه و بر اساس کدام سند هنجاری انجام شده و فعالیت خود را در فدراسیون فوتبال آغاز کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی گفت: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باید در مورد برکناری سرمربی تیم ملی فوتبال تصمیم گیری کند در حالی که این اظهارات با آنچه اتفاق افتاده در تضاد است. انتخاب سرمربی، مربی تیم نوجوانان و تیم ملی بانوان!

کامرانی فر مدعی است که طبق قانون، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید تصمیم قانونی برای انتصاب یا عزل مربیان تیم ملی داشته باشد و به همین دلیل تصمیم کمیته فنی مبنی بر اخراج اسکوچیچ پذیرفته نشد. تایید انتخاب صمد مرفاویی به عنوان سرمربی تیم جوانان و مریم آزمون به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان، اما این دو نفر با تصمیم کادر فنی به عنوان سرمربی تیم های جوانان و بانوان معرفی شدند. کمیته

اگر دبیرکل فدراسیون فوتبال معتقد است که به قانون و اساسنامه پایبند است و شرط برکناری اسکوچیچ را تایید قانونی هیات مدیره می داند، باید آن شرایط برای مرفاوی و آزمون رعایت شود، در حالی که چنین است. شنیده ام که این اتفاق نیفتاده است

اما افکار عمومی انتظار دارند اکنون که دبیرکل فدراسیون فوتبال از قانون مداری و لزوم توجه به مفاد اساسنامه صحبت می کند، مصوبه قانونی هیات رئیسه فوتبال را به صراحت منتشر کند. فدراسیون در مورد انتخاب داوران و تست ها از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال بررسی می کند که این امر باید انجام شود. در غیر این صورت حسن کامرانی توضیح دهد که این انتخاب ها چگونه و بر اساس چه مستندات قانونی انجام شده و مربیان مذکور فعالیت خود را در فدراسیون فوتبال آغاز کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید