آزمون انتخاب مربیان، مدرسان و مربیان تیم های ملی در حال انجام است


زمان: 5:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817864

برای اولین بار و با دعوت از تمامی مربیان و قهرمانان کشور؛

برای اولین بار و به دعوت تمامی مربیان و قهرمانان کشور آزمون انتخاب مربیان و مربیان تیم های ملی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران از تمامی مربیان و قهرمانان کشور برای شرکت در مرحله اول انتخابی مربیان تیم های ملی و مدرسان فدراسیون کشتی دعوت به عمل می آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به سند راهبردی مبارزه (طرح توسعه کشتی کشور) و به منظور ارتقا و ساماندهی مربیان کشتی برای انتخاب مربیان تیم های ملی و مربیان مربیان کشتی، فدراسیون کشتی از تمامی مربیان و قهرمانان سراسر کشور دعوت به شرکت در آزمون مرحله اول کرد.

هدف فدراسیون کشتی ایجاد انگیزه و رقابت در بین تمامی مربیان و قهرمانان کشتی، افزایش سطح کیفی، عدالت محوری و شایسته سالاری در انتخاب مربیان تیم های ملی کشتی و مربیان و در نهایت ارتقای کشتی در آینده است. نزدیک است.
بر این اساس شرایط حضور و زمان ارسال مدارک به شرح زیر است:

علاقمندان به شرکت در این آزمون جهت ثبت نام می توانند از تاریخ 7 فروردین لغایت 15 اردیبهشت ماه سال جاری مدارک لازم را به آدرس iranwrestlingcoach@gmail.com به فدراسیون ارسال کنند.
مدارک مورد نیاز:
1- دفترچه مربیگری با هر مدرک و یا حداقل سومین دوره قهرمانی استان (علاقه مندانی که فاقد مدرک مربیگری و حکم قهرمانی بوده ولی دارای سابقه کشتی و شرکت در مسابقات می باشند می توانند سایر مدارک را ارسال و پس از تایید فدراسیون برای حضور در آزمون) برای پیدا کردن.)
2- حداقل سن 25 سال
3- حداکثر سن بستگی به سلامت فرد دارد، تست های آمادگی جسمانی به ویژه تکنیک های پرتابی مورد نیاز است.

لازم به ذکر است که در مرحله اول و قبل از آزمون اصلی، تساوی انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید