ما نه در مسائل فنی تیم ملی دخالت می کنیم و نه فرصت دخالت داریم.


ساعت: 00:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882418

سخنگوی دولت درباره دخالت های دولت در تیم ملی فوتبال گفت: دولت قصد ورود به عرصه فنی فوتبال را ندارد و فرصت ورود به این عرصه را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی که دولت را به تقاضای جانشینی سرمربی تیم ملی متهم کرده بود، گفت: رئیس سابق فدراسیون فوتبال و فدراسیون فوتبال رئیس فعلی از دولت برای حمایت از تیم ملی درخواست کرده است. طبیعتا پیروزی تیم ملی برای همه ایرانیان اعم از دولت و شهروندان مهم است.

وی افزود: دولت پیش از این اعلام کرده و اکنون نیز اعلام می کند که آماده حمایت از تیم ملی برای رفع تمامی مشکلات پیش روی تیم از جمله بازی های تدارکاتی، سفرهای ضروری و اردوهای آماده سازی است. در همین راستا جلسه بررسی تصمیمات حمایتی از تیم ملی فوتبال برگزار شد.

سخنگوی دولت گفت: دولت هیچ ورودی به حوزه فنی فوتبال ندارد و برای آن وقت ندارد. زیرا با مشکلات و دغدغه های فراوانی به ویژه اقتصادی مردم مواجه است. من نمی دانم این جمله از کجا آمده است!

بهادری جهرمی تصریح کرد: یک نکته کلیدی وجود دارد که اقشار مختلف مردم نکات و دغدغه های خود را در قالب نامه، توصیه و یا دیدارهای شخصی به من مطرح می کنند و با رئیس و رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش نیز دیدار داشتم. من این نگرانی ها را منتقل کرده ام. به همین دلیل وزیر ورزش به جلسه ای در اردوی تیم ملی رفت و با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کرد تا در صورت نیاز به حمایت دولتی، این حمایت ها انجام شود.

رئیس هیئت اطلاع رسانی دولت در پایان گفت: برای رفع مشکلات تیم ملی به ویژه حمایت های مالی یا رایزنی های بین المللی در زمینه بازی های تدارکاتی نیز موضوعاتی مطرح شده و باید کشورهای هدف این بازی ها مشخص شود. توسط تیم ملی و فدراسیون فوتبال انتخاب شود و دولت نیز در این زمینه دخالتی نداشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید