ویژگی مثبت تیم ما انگیزه بالای کادر فنی و ملی است/ برای تیم امید دختران کاراته برنامه داریم.

ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782420

تمام تلاش خود را می کنیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتایج را کسب کنیم

سرمربی تیم امید دختران کشورمان گفت: ویژگی مثبت تیم ما انگیزه بالای کادر فنی و ملی پوشان است، ما تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج در مسابقات قهرمانی آسیا انجام خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، ستاره موسوی سرمربی تیم امید دختران گفت: به عنوان سرمربی و مربی در تیم های رده های سنی مختلف به عنوان سرباز برای توسعه کاراته کشورم خدمت کرده ام. چندین سال است و اکنون در رده امید هستم.«کار مهم را انجام خواهم داد.

وی افزود: بعد از مسابقات مقدماتی به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان خیلی نزدیک بودیم. اردویی را با حضور بیشترین مدعوین نقره ای برای برگزاری دوره ای مرحله انتخابی نهایی (دو طرفه) و 5 نفر برتر خود در رده سنی امید که از 5 استان مختلف هستند برگزار کردیم که مشخص می شود.

موسوی ادامه داد: کار اصلی ما برای آماده سازی تیم از مرحله دوم شروع شد که هم اکنون در همدان در حال برگزاری است. خوشبختانه همه تجهیزات و امکانات لازم را داریم و تیم در این مدت اردوی بسیار خوبی دارد. همچنین از مهمان نوازی خوب پرسنل اداره کل و هیئت کاراته استان همدان تشکر می کنم.

سرمربی تیم امید دختران یادآور شد: امیدوارم دختران حاضر در اردوی تیم امید بتوانند در مسابقات پیش رو برای کشورشان افتخارآفرینی کنند. ویژگی مثبت تیم ما انگیزه بالای کادر فنی و ملی پوشان است. تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج و به اهتزاز درآوردن پرچم پرافتخار کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا انجام خواهیم داد.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: نگار حسینی، فائز ترکمان، دره عقیلی و ندا علوی اعضای کادر فنی تیم امید هستند. یک آسیایی به قزاقستان می فرستیم. در پایان از مسئولان فدراسیون تشکر می کنم که به من و کادر فنی این تیم فرصت خدمت به کاراته کشور را دادند و امیدوارم خداوند بهترین ها را در این مسابقات به ما عنایت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید