داور: به کادر فنی تیم ملی والیبال اعتقاد داریم/ نتایج به دست آمده ربطی به جدایی توتولو ندارد.


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897736

اگر کادر فنی تیم ملی نیاز به تقویت داشته باشد این اتفاق می افتد

رئیس فدراسیون والیبال گفت: آتای مورد حمایت ماست و به کادر فنی تیم ملی والیبال اعتقاد داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره عملکرد تیم ملی ایران در لیگ ملت ها و جام جهانی 2022 گفت: هر تورنمنت شرایط خاص خود را دارد. در لیگ ملت ها فرصتی برای جبران وجود داشت. تیم ایران در هفته اول در دو دیدار به دو برد و دو باخت دست یافت که انتقادات شدیدی را در پی داشت. خوشبختانه این نتایج جبران و امید در دل مردم زنده شد.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: در مسابقات جهانی شرایط متفاوت بود. این تیم ایران، مصر و آرژانتین را شکست داد اما نتیجه را به هلند واگذار کرد و شرایط در مرحله حذفی تغییر کرد. همانطور که می بینید در مرحله حذفی سخت بود و قهرمان المپیک هم حذف شد.

داور مسابقه در خصوص تاثیر غیبت توتولو مربی سابق تیم ملی ایران تصریح کرد: نتایج به دست آمده را نباید به حذف توتولو از تیم ملی نسبت داد. ما به کادر فنی ایمان داریم اما باید به آنها فرصت بدهیم. حذف توتولو از تیم ملی نیز زیر نظر کارشناسان خواهد بود. اگر کادر فنی نیاز به تقویت داشته باشد این اتفاق می افتد. فدراسیون والیبال تمام نیازهای بهروز عطایی را تامین می کند. عطایی توسط ما پشتیبانی می شود.

بالاخره گفت: بازیکنانی که فصل آینده در لیگ برتر بدرخشند دست کادر فنی را باز می گذارند. لیگ ملت های سال آینده برای ما بسیار مهم است زیرا برای کسب سهمیه المپیک باید در رنکینگ جهانی پیشرفت کنیم. باید از فرصت های پیش رو استفاده کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید