دعوت شدگان باید در اردوی 6 آوریل شرکت کنند. حضور لژیونرها با هماهنگی کادر فنی/ غایبان باید از تیم ملی والیبال حذف شوند


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813378

خط و لوگوی کادو شروع تمرین 1401 با ترافیک زیاد

سرپرست تیم ملی والیبال بر لزوم حضور بازیکنان دعوت شده شاغل در مسابقات قهرمانی ایران در اردوی تیم ملی از 15 فروردین ماه سال آینده تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر هوشبر و بهروز عطایی سرمربی و سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص برنامه های تیم ملی برای دیدار با داور فدراسیون والیبال گفتگو کردند.

سرپرست تیم ملی والیبال پس از این نشست گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از سوی بهروز عطایی برای آماده سازی تیم ملی برای شلوغ ترین سال والیبال ایران، مقرر شد اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی پس از آن اعلام شود. لیگ برتر والیبال مردان در سایت فدراسیون اعلام می شود.

هوشبر تاکید کرد: بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی که در لیگ بازی می کنند باید پس از استراحت کافی در تعطیلات نوروزی با حضور در اردوی تیم های ملی والیبال در فدراسیون خود را در ستاد فنی حاضر کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با اشاره به تابستان طولانی سال 1401 برای والیبال ایران، گفت: با توجه به اینکه سال بسیار سختی را پیش رو داریم، مقرر شد کسانی که به دلایلی در تمرینات 15 فروردین شرکت نکنند، اخراج شوند. از اردوی تیم ملی گفت: البته به جز بازیکنانی که از ابتدای سال در مسابقات قهرمانی اروپا بازی کرده اند و با تیم های باشگاهی خود قرارداد دارند، باید بلافاصله پس از پایان مسابقات باشگاهی در اردوهای تیم ملی حاضر شوند. هماهنگی تیم فنی تیم ملی

هوشبر در پایان بار دیگر تاکید کرد که بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران باید برنامه خود را طوری تنظیم کنند که از 15 فروردین ماه در تمرینات تیم ملی حاضر شوند.

تیم ملی والیبال ایران سال آینده در لیگ ملت های 2022، جام جهانی مردان، بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی 2022 چین شرکت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید