تیم بیست و هفتم به کره می رود. لژیونرها 2 آوریل می رسند / بعد از بازگشت اسکوچیچ از آلمان با او صحبت خواهم کرد.


ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811178

برنامه شاگردان اسکوچیچ برای کره جنوبی و لبنان مشخص شد

برنامه تیم ملی برای دیدارهای آتی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید استیلی، سرمربی تیم ملی درباره برنامه تیم ملی فوتبال ایران برای دو بازی باقیمانده مقدماتی جام جهانی در قطر گفت: بعد از دربی 26 اسفند، بیست و هفتمین اردو را با بازیکنان بومی آغاز می کنیم. تحت قرنطینه هستند.

وی افزود: 28 اسفند به کره جنوبی می رویم و 29 در آنجا تمرین می کنیم. چون فیفادی جزو اولین های فروردین است، لژیونرها در روز دوم فروردین به سراغ ما می آیند. نفرات دوم و سوم از فروردین ماه تمرین کرده و به مصاف کره جنوبی خواهند رفت. پنجم برمی گردیم. روزهای ششم، هفتم و هشتم در تهران تمرین می کنیم و روز نهم با لبنان بازی می کنیم.

سرمربی تیم گفت: روز دهم برای قرعه کشی جام جهانی به دوحه می رویم تا هتل محل اقامتمان و بقیه کارهای لازم را ببینیم. چهاردهم، از دوحه به ایران برمی گردیم.

مدیر تیم ملی در خصوص اعلام لیست بازیکنان این تیم گفت: لیست تیم ملی 26 اسفندماه با حضور تمامی بازیکنان (خونه و لژیونر) اعلام می شود. من هنوز اسکوچیچ را ندیده ام. او در تعطیلات در کرواسی است. من فکر می کنم او در 10 روز آینده باز خواهد گشت. او برای تماشای بازی سردار آزمون در لورکوزن به آلمان می رود. خدای نکرده وارد ترکیب شود. اسکوچیچ سپس به ایران بازگشت و ما از نزدیک در این مورد با او صحبت کردیم.

استیلی در مورد آماده سازی تیم ملی نیز گفت: همان شرایط قبلی مانند بحث اساسنامه وجود خواهد داشت. همه ما باید دست در دست هم بگیریم. در این جلسه در مورد هماهنگی و اینکه هرکس باید در زمینه خود کار خوبی انجام دهد صحبت کردیم. بحث فنی بر عهده گروه اسکوچیچ است. من مسئول مدیریت تیم هستم. امیدوارم بتوانیم این کارها را به خوبی انجام دهیم.

وی در خصوص قرنطینه تیم های ملی گفت: قرار است 27 در کمپ هتل المپیک قرنطینه کنیم. از بچه ها آزمایش PCR می گیرند و خدای ناکرده مشکلی نداریم. 19 مارس عازم کره جنوبی می شویم. از کمک ایران ایر در حل مشکل چارتر تشکر می کنیم.

استیلی در خصوص غیبت چند بازیکن به دلیل پنالتی و مصدومیت گفت: اسکوچیچ باید لیست را بدهد و باید ببینیم چطور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید