برنامه اسکوچیچ برای لژیونرها در تور اروپا

اسکوچیچ پس از جلسه اخیر با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به اروپا بازگشت تا کار خود را برای آماده سازی تیم ملی آماده کند و به نظر می رسد این سرمربی کروات تا مشخص شدن وضعیتش در تیم ملی طبق برنامه از پیش تعیین شده به کار خود ادامه دهد. پیروزی. اسکوچیچ روز گذشته با شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی شاغل در اروپا جلسه ای برگزار کرد تا از آخرین وضعیت خود مطلع شود.

این برنامه برای سایر لژیونرها نیز اعمال خواهد شد. چرا که اسکوچیچ قصد دارد به کشورهای مختلف سفر کند تا از آخرین وضعیت بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا مطلع شود. او قصد دارد علاوه بر صحبت با بازیکنان، با مربیان آنها نیز صحبت کند تا از وضعیت فنی و روحی بازیکنان مطلع شود.

علاوه بر این، اسکوچیچ قصد دارد با مربیان بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا صحبت کند تا رضایت آنها را برای حضور زودهنگام تیم ملی در اردوی تیم ملی جلب کند. دراگان از باشگاه های اروپایی خواهد خواست که لژیونرهای ایرانی به جای یک هفته زودتر، 12 روز زودتر به اردو بیایند، باید دید آیا باشگاه های اروپایی با چنین درخواستی موافقت خواهند کرد یا خیر. در این میان باید دید با حضور اسکوچیچ در تیم ملی راهی جام جهانی 2022 می شود یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید