بهترین زمان برای سفر به تایلند با خرید تور بانکوک و تور پاتایا


ساعت: 23:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901465

شهر بانکوک، مطابق با تاریخ، فرهنگ، سنت ها و زیبایی های معماری؛ چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهر بانکوک، مطابق با تاریخ، فرهنگ، سنت ها و زیبایی های معماری؛ چیزهای زیادی برای ارائه دارد. با بازدید از معابد، فروشندگان مواد غذایی و بازارهای خرید، اوقات هیجان انگیز و پرماجرا را تجربه خواهید کرد. بسیاری از مردم، تور بانکوک آنها دوست دارند زیرا حتی اگر مدام شهر و مکان ها را کاوش کنید، باز هم نمی توانید به طور کامل از آن بازدید کنید. یکی از مکان های منحصر به فردی که همیشه در تایلند سر و صدا ایجاد می کند پاتایا است. با رزرو تور پاتایا ، به منبعی بی پایان از ناشناخته ها خواهید رسید. تور پاتایا جایی است که در آن با خیابان های رنگارنگ و خیره کننده، طبیعت بکر و بکر و مردم مهربان روبرو خواهید شد. با مشاوران نوید گشت می توانید بهترین تورهای آسیایی و تورهای اروپا و آمریکا را در میان سایرین دریافت کنید. تور بارسلونا و رزرو تور برزیل و غیره و سفری بی نظیر را تجربه کنید.


تور بانکوک

مهم ترین جاذبه های گردشگری بانکوک

متوجه خواهید شد که سفر در بانکوک بسیار آسان است و قطار بین شهری آن را آسان می کند. دلایل زیادی برای بازدید از تور بانکوک وجود دارد. اما در این مقاله قصد داریم مهمترین آنها را برای شما عزیزان شرح دهیم. کاخ بزرگ بیش از 54 هکتار وسعت دارد و زمانی اقامتگاه خصوصی خانواده سلطنتی تایلند بوده است. کاخ بزرگ در سال 1782 ساخته شد و اکنون به دلیل دیوارهای طلاکاری شده، مجسمه های بودایی و نقاشی های پیچیده، پربازدیدترین جاذبه بانکوک است. معبد بودای زمرد با نام Wat Phra Kaew نیز شناخته می شود و محبوب ترین معبد این کاخ است. در امتداد یکی از دیوارهای داخلی، نقاشی دیواری رامایانا را خواهید دید که طولانی ترین نقاشی دیواری در جهان است. اگر به تور بانکوک علاقه مند هستید و به دنبال تعطیلات گروهی و خانوادگی هستید. پیشنهاد می کنیم از وب سایت navidgasht.com دیدن کنید و انواع تور پاتایا و تور بارسلون را بررسی کنید.

غذاهای خیابانی را در بانکوک امتحان کنید

بانکوک به خاطر غذاهای خیابانی اش معروف است. از مکان‌هایی مانند بازار شبانه Patpong یا بازار شناور Damnoen Saduak دیدن کنید. مطمئن باشید از تنوع طعم ها ناامید نخواهید شد. غذاهای تایلندی دارای پنج طعم مختلف در هر غذا هستند که عبارتند از تند، شور، شیرین، ترش و تلخ. برخی از بهترین غذاهای خیابانی عبارتند از: نودل برنج تایلندی، سالاد پاپایا، گوشت ترشی و کبابی و دسرهای تایلندی فراوان. بازارهای خرید زیادی در بانکوک وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید. شما می توانید بین بازارهای آزاد، مراکز خرید گران قیمت یا بازارهای شناور معتبر یکی را انتخاب کنید. اگر به یکی از بازارهای شناور سری بزنید، بازرگانانی را خواهید دید که با قایق های چوبی کوچک خود روی آب پارو می زنند. این قایق ها با تمام اقلامی که می فروشند پر خواهند شد. همه این جاذبه ها و تجربیات جدید را در تور بانکوک خواهید یافت.


تور بارسلونا

دلیل محبوبیت روزافزون رزرو تور بارسلونا

مطمئناً شما مدت‌ها آرزوی سفر بارسلونا را داشتید و اکنون زمان برنامه‌ریزی سفرتان است. اما ممکن است از خود بپرسید آیا ارزشش را دارد؟ بارسلونا که در منطقه کاتالونیا در سواحل شرقی اسپانیا واقع شده است، شهری پر جنب و جوش است که به خاطر معماری برجسته، هنرهای عجیب و غریب و صحنه های آشپزی خوشمزه اش شناخته شده است. توصیه می کنیم در بهار از بارسلون دیدن کنید زیرا هوا معتدل با آفتاب زیاد است و در عین حال ازدحام کمتر و فرصت های عکاسی بیشتر خواهد بود. بارسلون یک مقصد توریستی محبوب و مکانی برای رویاپردازانی است که عاشق یک رستوران تاپاس خوب، فضای سبز فراوان و همچنین خیابان‌های پیشرفته اروپایی هستند. ما می دانیم که شما بارسلونا را دوست خواهید داشت، کسی که دوست ندارد در ساگرادا فامیلیا شگفت زده شود، غذاهای عالی بخورد و مجموعه عظیم هنری پابلو پیکاسو را در موزه پیکاسو ببیند؟ همه اینها در تور بارسلونا در دسترس خواهد بود.


وعده داده است

معماری عجیب و غریب به همین جا ختم نمی شود. سانتا ماریا دل مار نمونه ای عالی از یک کلیسای جامع گوتیک خیره کننده است و ساختمان های مهم مدرنیستی دیگر مانند Casa Amatller نیز مکان های چشمگیری هستند که جادوی بارسلون را آشکار می کنند. در بلوارهای بزرگ قدم بزنید و نفوذ فرانسه را در اینجا احساس کنید، یا از شهر قدیمی عبور کنید، جایی که می توانید نفوذ ایتالیا را در خیابان های کوچک تنفس کنید. تور بارسلونا یک بازی اعتیاد آور با روح است. وقتی صحبت از معماری به میان می آید، نام بارسلونا و فرهنگ کاتالان می درخشد. آیا می دانستید برای بازدید از بارسلونا باید مایو خود را همراه داشته باشید؟ ساحل دریا که دارای سواحل شنی خاص خود است، تقریباً همیشه در ماه های تابستان شلوغ است. بازدیدکنندگان و مردم محلی به طور یکسان از آفتاب اسپانیایی لذت می برند و در شب کوکتل می نوشند. از ساحل نزدیک بارسلونا دیدن کنید یا یک سفر یک روزه به کوستا براوا در همان نزدیکی داشته باشید، یک حوله ساحلی بردارید و غذاهای جهانی را فراموش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید