عمانی ها در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا قهرمانان تور آزاد بندرعباس را با حذف تایلند شکست دادند.


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911625

تیم های ایران 1 و عمان 1 با شکست حریفان خود به جمع هشت تیم برتر مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هجدهمین مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امروز (پنجشنبه 5 آبان ماه) با برگزاری هشت دیدار در دو زمین ساحلی شهر بندرعباس پیگیری می شود.

در اولین دیدار این مرحله و در زمین شماره یک، تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عبدالحمد میرزاعلی – آرش وکیلی) به مصاف تایلند سه (داوینیت کیوسایی – اینتوچ تاکاکی‌وورا کول) رفت.

تیم ملی کشورمان در این دیدار سخت دو بر یک رقیب قدرتمند خود را شکست داد و به عنوان اولین تیم ایرانی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

میرزاعلی و وکیلی در ست دوم این دیدار با نتیجه 22 بر 20 شکست خوردند اما در ست های اول و سوم 21 بر 13 و 15 بر 13 پیروز شدند.

حملات میرزاعلی نقش زیادی در این برد داشت و پاس های خوب وکیلی مکمل حملات تیم ایران مقابل تایلند بود. همچنین هندلینگ توپ آرش در ست سوم بسیار خوب بود.

در دیگر بازی همزمان چین وان (مانند جیانگها و جیا شینو) و عمان وان (حود الجلبوبی – مزین آل هاشمی) به مصاف یکدیگر رفتند و تیم عمان دو بر یک چین قهرمان تور آزاد ساحلی بندرعباس را شکست داد.

تیم چین در ست اول این دیدار 21 بر 19 پیروز شد اما دو ست بعدی را با نتایج 21 بر 12 و 15 بر 10 واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

تیم های عمان و ایران به این ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا که امشب برگزار می شود، رقیب یکدیگر شدند.

همچنین تیم های تایلند 3 و چین 1 در این رقابت ها به کار خود پایان دادند و توانستند برای رتبه های نهم مجموع 600 دلار پاداش دریافت کنند.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا فردا (جمعه 6 آبان ماه) با معرفی تیم های اول تا سوم به کار خود پایان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید