تور والیبال ساحلی آزاد آسیا ایران با شکست 2 مقابل استرالیا/فینال غریبه ها در غیاب ایران


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910091

تیم 1 والیبال ساحلی استرالیا با پیروزی مقابل ایران 2 به فینال مسابقات تور آزاد ساحلی آسیا راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از روز دوشنبه 25 آبان ماه در بندرعباس آغاز شده و امروز (جمعه 29 آبان) با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

تیم های والیبال ساحلی ایران 2 (بهمن سالمی و علیرضا آقاجانی) و استرالیا 1 (توماس هاجز و زاخاری شوبرت) در مرحله نیمه نهایی تور باز ساحلی بندرعباس امروز جمعه 29 آبان به مصاف یکدیگر رفتند و برنده این تماشایی شد. بازی استرالیا 1 بود.

تیم استرالیا که در اولین بازی مرحله گروهی مغلوب همین ایران شد، انگیزه زیادی برای جبران این شکست و صعود به فینال داشت، اما تیم ایران از برنامه و آنالیز کوتاهی نکرد. از حریف و نتیجه ست اول 21 بر 19 بود. به سود وی ثبت شد.

بازیکنان استرالیا که چیزی برای از دست دادن نداشتند در ست دوم با تمام وجود به میدان آمدند و از آمادگی بدنی خود نهایت استفاده را بردند. اشتباهات اندک بازیکنان ایران در این دیدار نزدیک نیز به حریف فرصت و نتیجه داد. هاجس و شوبرت ست دوم را 21 بر 18 بردند.

ست سوم نیز با اشتباهات بازیکنان ایران همراه بود که جز شکست 15 بر 6 برای تیم سالمی و آقاجانی نتیجه ای نداشت. آقاجانی در این ست از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شد و لحظاتی از بازی به مداوای او اختصاص داشت.

بدین ترتیب دیدار رده بندی تیم های چین 2 و ایران 2 ساعت 14:30 و دیدار نهایی تیم های چین 1 و استرالیا 1 ساعت 15:30 در زمین اصلی و تیم های اول تا چهارم به مصاف هم خواهند رفت. در پایان مسابقه اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید