4 تیم برتر تور والیبال ساحلی آزاد آسیا مشخص شدند/ ضرغامی مهمان ویژه این مسابقات است


ساعت: 21:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1910055

4 تیم اول تور والیبال ساحلی آزاد آسیا امروز با حضور یک مهمان ویژه معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تور والیبال ساحلی آزاد آسیا از روز دوشنبه 25 آبان ماه در بندرعباس آغاز شده و تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی امشب پنجشنبه 28 آبان در زمین اصلی دو تیم چین شماره 2 و ایران شماره 3 برگزار شد.

ایران سه در این دیدار و در ست اول که از روحیه خوب تماشاگران بندرعباس بهره می برد، با اشتباهات کمتر و برخورد خوب با توپ موفق شد با نتیجه 21 بر 14 حریف را شکست دهد.

ست دوم با برتری چین آغاز شد و تلاش ایرانی ها برای جبران امتیازات از دست رفته در ست اول میسر نشد. به نظر می رسید روحیه بازیکنان ایران به خصوص پورعسگری که در بازی های گذشته دفاع توری خوبی از خود نشان داده بود در این ست افت محسوسی داشته باشد. ناراحتی در چشمان شوکاتی تاثیری بر عملکرد بازیکن و روحیه هم تیمی او نداشت. در ضمن از استقبال و خطاهای کم بازیکنان تیم چین هم نباید غافل شد. ست دوم با برتری 21 بر 14 چین به پایان رسید.

اشتباهات تیم ایران در ست سوم هم ادامه داشت که در ابتدای مسابقه 2 امتیاز از 2 سرویس خطا را به حریف دادند. این اشتباهات به خط حمله این تیم هم سرایت کرد و چند امتیاز از تیم ملی ایران از دست رفت. چین در ست سوم با نتیجه 15 بر 8 پیروز شد و به این ترتیب یانگ ویون و چائو ویجو با نتیجه 2 بر یک حریف را شکست دادند.

تیم چین دو فردا (جمعه 29 آبان) به مصاف چین وان می رود و این تیم برای صعود به مرحله نهایی شاهد دربی دو تیم ساحلی خواهد بود.

داوری این دیدار را بوتوگاگه جاناکا توشارا از سریلانکا به عنوان داور اول و تاکایوکی ایمایزومی از ژاپن به عنوان داور دوم بر عهده داشتند.

سالمی و آقاجانی کام تماشاگران را شیرین کردند

تور والیبال ساحلی آزاد آسیا از روز دوشنبه 25 آبان ماه در بندرعباس آغاز شده و تا 30 آبان ادامه دارد.

تیم های والیبال ساحلی ایران 2 و چین 3 در دیدار پایانی مرحله یک چهارم نهایی تور ساحلی آزاد آسیا امشب (پنجشنبه 28 آبان) به مصاف هم رفتند.

تیم بهمن سالمی و علیرضا آقاجانی در این دیدار در دو ست متوالی با نتایج 26 بر 24 و 21 بر 14 تیم ژائو زینگ لی و جونژی لیو را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ایران 2 در مرحله نیمه نهایی به مصاف استرالیا 1 می رود تا شاهد تلاش تنها نماینده ایران در این مرحله برای صعود به فینال مسابقات باشیم.

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهمان ویژه این مسابقات بود.

بدر الصرمی از عمان به عنوان داور اول و آرش قربانی به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

چهار تیم اول/برنامه روز پایانی ارائه شد

تور والیبال ساحلی آزاد آسیا از روز دوشنبه 25 آبان ماه در بندرعباس آغاز شده و تا 30 آبان ادامه دارد.

در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها از بین سه نماینده تیم ملی کشورمان تنها ایران 2 موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی شد.

دو تیم ملی چین که رقبای خود را شکست دادند در دیدار نیمه نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که نتیجه آن دربی تنها یک نماینده چین به مرحله نهایی است.

تیم استرالیا 1 که پیش از این در مراحل قبلی به مصاف ایران 3 و ایران 1 رفته بود و مقابل شوکتی و پورعسگری شکست خورد و مقابل وکیلی و میرزاعلی پیروز شد، این بار در مرحله نیمه نهایی به مصاف سالمی رفت و آقاجانی در ترکیب تیم ایران شرکت خواهد کرد. .

نتایج دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی پنجشنبه 19 آبان به شرح زیر است:

چین یک (لایک جیانگها و جیا شین وو) 2 – تایلند یک (سورین جونگکلانگ و بانلو ناکپراک ​​هنگ) یک (21:19، 18:21، 15:8)

استرالیا 1 (توماس هاجز و زاخاری شوبرت) 2 – قزاقستان 1 (دمیتری یاکولف و سرگئی بوگاتو) 0 (21:16، 21:15)

چین دو (یان وی ونگ و چائو وی جو) 2 – ایران سه (سینا شوکتی و عباس پورعسگری) یک (14:21، 21:14 و 15:8)

ایران دو (بهمن سالمی و علیرضا آقاجانی) 2- چین سه (ژائو زینگ لی و جونجی لیو) صفر (26:24 و 21:14)

برنامه آخرین روز (جمعه 29 آبان) در میدان اصلی به شرح زیر است:

چین دو – چین یک / 8 ساعت

استرالیا 1 – ایران ساعت 2/9

همچنین دیدار رده بندی تیم های سوم و چهارم ساعت 14:30 و دیدار فینال ساعت 15:30 برگزار می شود.

ضرگامی آخرین دیدار روز چهارم را تماشا می کند

تور والیبال ساحلی آزاد آسیا از روز دوشنبه 25 آبان ماه در بندرعباس آغاز شده و تا 30 آبان ادامه دارد.

در روز چهارم این رقابت ها و در آخرین دیدار دو تیم ایران دو و چین سه به مصاف هم رفتند که در این دیدار ملی پوشان کشورمان با نتیجه دو بر صفر حریف را شکست دادند. عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در ورزشگاه اصلی از این دیدار دیدن کرد.

دیدارهای نیمه نهایی و نهایی این رقابت ها فردا (جمعه 20 آبان ماه) برگزار می شود، بنابراین این دوره از رقابت ها با اعلام نفرات برتر به پایان می رسد.

ضرگامی: برد ایران حالم را بهتر کرد

سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در ورزشگاه سورو ورزشی آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال ساحلی آسیا بین ایران 2 و چین 3 را از میان حاضران تماشا کرد.

وزیر میراث فرهنگی درباره پیروزی دو بر صفر تیم بهمن سالمی و علیرضا آقاجانی مقابل حریف چینی گفت: چین یکی از قدرت های والیبال آسیاست و نشان داد که صاحب سبک و تکنیک است. بازیکنان ایران با روحیه و اقتدار بالا پیروز شدند. این برد حالم را بهتر کرد.

ضرغامی ادامه داد: شور و هیجان مردم و جوانان، حضور زن و مرد در کنار هم و در فضای خانوادگی در کمتر جایی دیده می شود.

وی بیان کرد: گردشگری ورزشی می تواند یکی از جاذبه های شهرستان هرمزگان و بندرعباس باشد. برگزاری این بازی ها کمک شایانی به توسعه گردشگری ورزشی در منطقه خواهد کرد.

وزیر گردشگری گفت: همه مسئولان برگزاری این مسابقات با علاقه و تعهد تلاش می کنند تا مردم راضی ورزشگاه را ترک کنند. این نمایش نبوغ و بزرگی مردم، روحیه و ظرفیت مردم را برای گردشگری افزایش می دهد.

ضرغامی در پایان خاطرنشان کرد: حدود 42 تیم در اوج ایران هراسی و تبلیغات دشمن به ایران آمدند که نشان از امنیت بالای ایران دارد.

دیدگاهتان را بنویسید