نشست هماهنگی کادر فنی بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا با حضور نمایندگان فدراسیون کاراته ، تکواندو و کشتی

زمان: 17:54
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774658

نشست هماهنگی کادر فنی ششمین بازیهای داخل سالنی و رزمی آسیا با حضور مسئولان فدراسیون کاراته ، تکواندو و کشتی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، جلسه هماهنگی کادر فنی ششمین بازیهای داخل سالنی و رزمی آسیایی با حضور کیکائوس ساعدی دبیرکل کمیته ملی المپیک ، مهدی علی نژاد معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای ، اصغر رحیمی ، هادی ساعی ، فرید فتاحیان ، علی رقعتی و خانم زبردست در سالن 1 کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در جلسه هماهنگی امروز ، مسئولان و کادر فنی فدراسیون های کشتی ، کاراته و تکواندو – به ترتیب وضعیت تیم های ملی اعزامی به این بازیها را به ترتیب از ساعت 14 تا 16 در نظر گرفتند.

در این جلسات شرایط حضور تیم های ملی در رشته های فوق و شانس آنها برای کسب مدال با اولویت طلا مورد بحث قرار گرفت. در ابتدای جلسه ، سعیدی نحوه سهمیه بندی تیم های اعزامی را بر اساس سهمیه ها و کتابچه های راهنما توضیح داد. توسط ستاد بازی اعلام شد.

مقامات فدراسیون ها و کادر فنی مربوطه توضیحاتی در مورد وضعیت تیم های ملی و شانس آنها برای کسب مدال ارائه کردند و تصمیم گرفته شد ظرف 10 روز آینده ، پس از بررسی تخصصی فدراسیون های فوق ، گزارش کاملی در مورد نحوه آماده سازی تیم های ملی و وضعیت افرادی که برای این دوره به بازیها اعزام شده اند را در کمیته ملی المپیک ارائه می دهند.

ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی ، مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو ، آرش فرهادیان ، فریبرز عسگری و مهرو کامرانی از فدراسیون تکواندو ، حسن طباطبایی رئیس و محسن عاشوری نایب رئیس فدراسیون حضور داشتند.

ششمین دوره بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا در 31 رشته ورزشی و 305 رویداد برگزار می شود که دو مورد از آنها ورزشهای هوایی و شوبال است.

305 مدال طلا ، نقره و برنز اهدا می شود و انتظار می رود 5000 تا 7000 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در این بازیها شرکت کنند. این بازیها از 21 تا 29 مارس در بانکوک و چونبوره برگزار می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید