کدام لژیونرها به تیم ملی دعوت می شوند؟

کدام لژیونرها به تیم ملی دعوت می شوند؟

سپس کارلوس کی روش اسامی تیم ملی را اعلام می کند و تیم ملی یکشنبه به اتریش سفر می کند. تیم ملی 1 و 5 مهرماه در اتریش به مصاف تیم های اروگوئه و سنگال می رود.

لژیونرها به اردوی تیم ملی در اتریش ملحق می شوند و می توان گفت هر لژیونر دعوت شده به اردوی تیم ملی قطعا در ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در اتریش حضور خواهد داشت اما 24 بازیکن بومی که دعوت شده اند اردوی تیم ملی قطعا به اتریش خواهد رفت.

کارلوس کی روش روزی که تهران را ترک کرد و پس از 8 سال از تیم ملی خداحافظی کرد، گفت نسل خوبی برای تیم ملی به جا گذاشته و مربی بعد از او دغدغه بازیکن سازی را نخواهد داشت و می تواند از بین بازیکنانی که ساخته انتخاب کند. بهترین ها را برای تیم ملی انتخاب کنید.

کی روش خیلی زود به تهران بازگشت و بسیاری از لژیونرهایی که در زمان او به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند و هنوز بازیکنان بومی زیادی در عرصه فوتبال باشگاهی حضور دارند. سرمربی پرتغالی ممکن است دوباره آنها را به تیم ملی دعوت کند. 24 بازیکن داخلی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و نزدیک به 20 بازیکن ایرانی در خارج از کشور بازی می کنند. کار دشوار کارلوس کی روش انتخاب 23 بازیکن از بین بیش از 40 بازیکن است.

درباره دعوت چند بازیکن به اردوی تیم ملی تردیدهایی وجود دارد. گفته می شود کارلوس کی روش بازیکنانی مانند علی علیپور و شویا خلیل زاده را به اردوی تیم ملی دعوت نخواهد کرد اما باید گفت که شرایط تغییر کرده و باید منتظر ماند و دید کارلوس کی روش در این لحظه چه تصمیمی خواهد گرفت. او بی شک برخی از اشتباهات گذشته را در فوتبال ایران تکرار نخواهد کرد. برخی از لژیونرها در حال حاضر مصدوم هستند و نمی توانند تیم ملی را همراهی کنند، مانند الهیار صیادمنش. اسامی لژیونرهایی که کارلوس کی روش می تواند برای حضور در تیم ملی به آنها تکیه کند به شرح زیر است:

1- سردار آزمون

2- مهدی طارمی

3- کریم انصاری فرد

4- احسان حاج صفی

5- میلاد محمدی

6- الهیار صیادمنش

7- علی علیپور

8- احمد نورالهی

9- امیرحسین حسین زاده

10- علی کولی زاده

11- علی کریمی

12- سید مجید حسینی

13- محمد نادری

14- سامان قدس

15- علیرضا جهانبخش

16- محمد حسین کنعانی زادگان

17- شجاع خلیل زاده

18- مهرداد محمدی

19- امید ابراهیمی

20- سعید عزت اللهی

دیدگاهتان را بنویسید