کاراته ایران سال آینده در 3 رویداد بزرگ آسیایی شرکت می کند/برنامه های ویژه ای برای حمایت از کاراته در استان ها داریم.


ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812538

نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران:

نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سال آینده سال ویژه ای برای فدراسیون کاراته است، گفت: سال آینده سه رویداد مهم در مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی کشور های اسلامی و بازی های آسیایی داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; اشرف امینی امروز در جمع خبرنگاران مدجار، ایرنا، ایسنا در حاشیه اجلاس سالانه هیات کاراته استان زنجان با اشاره به برنامه های فدراسیون کاراته در سال 1401، اظهار کرد: خواهد بود.

وی گفت: سال آینده سال ویژه ای برای فدراسیون کاراته است. سال آینده سه رویداد مهم داریم: مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی.

نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بازی های انتخابی این مسابقات برگزار شده است، تصریح کرد: اردوهای تیم های اعزامی به این مسابقات در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه آخرین مرحله رقابت های انتخابی این رشته های ورزشی بانوان هفته آینده برگزار می شود، افزود: دو کاراته کا ایرانی در این مسابقات حضور خواهند داشت و امیدواریم در این مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم.

امینی در ادامه با بیان اینکه بیشتر کارها و حمایت های ورزشی در استان ها انجام می شود، ادامه داد: ورزشکارانی که برای مسابقات خارج از کشور پذیرفته می شوند، از بدو ورود به اردو تا بازگشت از مسابقات مورد حمایت فدراسیون قرار می گیرند و در صورت حضور در مسابقات، مورد حمایت فدراسیون قرار می گیرند. به آنها مقام داده می شود، از ورزشکاران تجلیل خواهد شد.»

وی با بیان اینکه فدراسیون کاراته برنامه هایی برای حمایت ویژه از استان ها دارد، افزود: این برنامه ها پس از نهایی شدن اعلام می شود.

نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر کاراته گفت: شیوع ویروس کرونا مسابقات قهرمانی آسیا را به تعویق انداخت و از اردیبهشت ماه به تیرماه موکول شد.

وی با اشاره به تغییر و تعطیلی مسابقات به دلایل مختلف، تصریح کرد: یکی از مسابقات کاراته به دلیل جنگ روسیه و اوکراین لغو شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید