تعطیلی لیگ فرصت خوبی برای ماست/ فرصت های مختلفی برای دیدار با مس داریم


ساعت: 15:31
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906187

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس باید دو زمین تمرینی مناسب داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسمار ویرا در نشست خبری پیش از دیدار با مس کرمان اظهار داشت: همه مسابقات لیگ حرفه ای ایران سخت است و باید از فرصت ها استفاده کنیم و از همه راه ها برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده کنیم.

وی درباره اینکه برخی معتقدند پرسپولیس در صورت استفاده از دو مهاجم به نتایج بهتری می رسد، گفت: برای مقابله با مس کرمان چند گزینه را در نظر گرفته ایم و در تمرین امروز درباره شکل بازی فردا تصمیم می گیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره استفاده همزمان از لوکادیا و دیاباته در دقایق بازی ملوان و آیا امکان استفاده از هر دوی آنها در بازی فردا وجود دارد؟ وی گفت: دیابه تقریبا آماده است و در بازی قبل هم بازی کرد اما اینطور نیست که با یکی دو مهاجم بازی کنیم. تمام افرادی که در قسمت تهاجمی حضور دارند مهاجمان ما هستند و افکار ما را اجرا می کنند.

ویرا درباره برنامه های پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر توضیح داد: این فرصت خوبی برای بهبود شرایط بدنی و تاکتیکی است و قطعا از این فرصت برای بهبود شرایط فنی و بدنی خود استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص مس کرمان که در 10 بازی ابتدایی فصل 5 باخت به ثبت رساند، گفت: در پاسخ به سوال قبلی هم گفتم که بازی آسانی در لیگ نداریم. مس کرمان هم تیمی خوبی است. آخرین دیدارهای این تیم را آنالیز کرده ایم و می دانیم که دو گوش خوب دارند. می دانم که بازی های خیلی خوبی می سازند. سعی می کنیم بهتر از مسابقات قبلی باشیم و با انجام بازی بهتر نتیجه بهتری بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره نارضایتی گل محمدی و کادر فنی از شرایط زمین تمرین این تیم گفت: شرایط متفاوتی برای تیم سازی و شرایط خوب وجود دارد که یکی از آنها وجود امکانات مناسب مانند زمین تمرین خوب است. . باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس و البته همه تیم های لیگ باید دو زمین تمرین خوب داشته باشند تا شرایط خود را بهتر کنند و بتوانند در مسابقات لیگ شرکت کنند.

ویرا در خصوص کیفیت لیگ برتر توضیح داد: به نظرم لیگ ایران کیفیت خوبی دارد اما شرایط تیم ها و بازیکنان قابل بهبود است اما من خودم از کیفیت لیگ ایران راضی هستم.

وی درباره وضعیت داوری در لیگ برتر گفت: داوری بخشی از بازی است. ارجاعات گاهی خوب است و گاهی نه. برخی به نفع ما و گاهی به ضرر ما سوت می زنند. همه جا همینطور است، حتی در برزیل.

دیدگاهتان را بنویسید