تعطیلی لیگ برای دو هفته؛ استرس کرونری داریم/ با 5 میلیون دلار توانستیم گومیس را جذب کنیم!


ساعت: 20:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806879

هر چه تیم شلوغ تر باشد، امتیاز بیشتری کسب می کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز متوجه شدم نیمکت هر تیمی که شلوغتر باشد امتیاز بیشتری می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از شکست پرسپولیس مقابل فولاد در سوپرجام گفت: در مجموع بازی جذاب، فیزیکی و خوبی بود. نیمه اول تحت تاثیر مشکلاتی بود که در داخل تیم داشتیم. منظورم تاج و مصدومیت است و شاید از نظر روحی برای این مسابقه آماده نبودیم. موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. نیمه دوم بازی را داشتیم و موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم.

وی گفت: باید از فرصت ها به خوبی استفاده می کردیم. در فینال که تک بازی است باید از موقعیت های خوبی استفاده کرد که نتوانستیم. من از همه هواداران عذرخواهی می کنم و مقصر این شکست خودم هستم. بازیکنان تلاش زیادی کردند و سعی کردند باخت را جبران کنند، اما وقتی توانستیم بازی را مساوی کنیم و شاید هم پیروز شویم، نتوانستیم خوب کار کنیم.

گل محمدی اذعان داشت: مشکلاتی که در تیم وجود دارد تمرکز ما را مخدوش کرده است. به تیم خوب فولاد تبریک می گویم. آنها تیم شایسته ای هستند. باید برای شرایطی که داریم آماده شویم. پیشنهاد دادم به خاطر تاج لیگ دو هفته تعطیل شود چون می دانم تیم های زیادی درگیر هستند. به تیم ها فرصت دهید تا سومین دوز واکسن را دریافت کنند. استرس زیادی در تیم ما وجود دارد و می دانم که تیم های دیگر هم همین مشکل را دارند. امیدوارم مسئولان فکری به حال این موضوع کنند و به تیم ها روحیه بدهند چرا که خانواده های ما هم در خطر هستند.

او گفت: ما باید ریکاوری کنیم تا از نظر روحی و جسمی در لیگ آماده باشیم. لیگ برای ما مهم است. ما این جام را از دست دادیم، اما امیدواریم باید ادامه دهیم. ما بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت و تاج از دست دادیم. به همین دلیل از ترکیبی که امروز دیدید استفاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای اکبریان داور این دیدار تاکید کرد: برای اکبریانی که امروز آخرین بازی خود را قضاوت کرد آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. او و دستیارانش در فوتبال ایران زحمت کشیده اند و برایشان آرزوی موفقیت دارم. قضاوت بازی سخت بود. امروز فهمیدم هر تیمی که نیمکتش شلوغ تر باشد امتیاز بیشتری می گیرد. آخر خسته نباشید می گویم.

گل محمدی درباره تقویت پرسپولیس در نیم فصل گفت: در نیم فصل لیستم را ارائه کردم و امیدوار بودم حداقل یکی دو بازیکن بگیرم اما شرایط مالی باشگاه این اجازه را به ما نداد. بازیکن مورد نظر ما فولاد را جذب کرد “شرایط رو به بهبود است. می دانم که مشکلات مالی در حال حل شدن است و تیم مدیریتی در تلاش است تا مشکلات را حل کند. وقتی درویش آمد باشگاه در شرایط سختی قرار داشت اما با حمایت و همکاری بیشتر می توانیم باید بیشتر امیدوار باشیم که بتوانم به سمت بازیکنانی بروم که دارای نماینده خوبی هستند و درجه یک نیستند، اما ترجیح می دهم به بازیکنان جوان تیم اعتماد کنم، ما به دنبال تقویت تیم هستیم، اما نمی کنیم. زمان زیادی دارند

وی گفت: شرایط برای جذب بازیکن در نیم فصل واقعا سخت است. بازیکنان با کیفیت قطعا قرارداد دارند. فولاد توانست رضایت پیکان را جلب کند و غرفه ای را جذب کند. می توان سراغ بازیکنانی رفت که قرارداد ندارند اما سطح کیفی آنها آن چیزی نیست که ما انتظار داریم. در هر صورت برای جذب بازیکن باید هزینه و رضایت نامه پرداخت شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه درویش مدعی است گل محمدی بازیکنی را معرفی کرده که قراردادش 5 میلیون دلار و یک میلیون دلار است، گفت: نمی دانم. من فکر نمی کنم او چنین بازیکنی باشد. با این مبلغ می توانستیم گومیس را بگیریم. 6 میلیون دلار هزینه دو ساله ما است.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که چرا علیرضا ابراهیمی در این دیدار تغییر موضع داد، گفت: در گل گهر هم این اتفاق افتاد. بهتر است در مورد بازیکنان زیاد صحبت نکنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید