بچه ها به خاطر بی تجربگی استرس داشتند/ می توانستیم 2-3 گل دیگر بزنیم


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901428

امیدوارم با نام ایران مقابل قرقیزستان برابری کنیم

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: می دانیم بچه ها استرس دارند چون تجربه لازم را ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین عبدی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل لائوس در اولین دیدار از گروه یک رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا، گفت: بازی بسیار خوبی بود. اولین بازی برای همه اضطراب آور است. می دانیم که کودکان به دلیل نداشتن تجربه لازم استرس دارند.

وی افزود: ما هیچ جایی از تیم لائوس بازی ندیده ایم. سعی کردیم در نیمه اول این تیم را محک بزنیم. تیم در دفاع و ضدحمله خیلی خوب بود اما بچه ها در نیمه اول موقعیت های زیادی را از دست دادند. در نیمه دوم هم همینطور. دروازه بانی و دفاع بسیار خوب آنها توانست این حملات را دفع کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان خاطرنشان کرد: با تغییر روش موفق به دفع حریف شدیم و سه گل به ثمر رساندیم. حتی در ثانیه های آخر گل هم زدیم. اگر بازی 3-5 دقیقه دیگر طول می کشید، می توانستیم 2-3 دیگر به گل برسیم.

عبدی درباره بازی بعدی تیمش مقابل قرقیزستان میزبان توضیح داد: مطمئنم بازی سختی خواهد بود. خوشبختانه اکنون با خیال راحت می توانیم دیدار این تیم با هنگ کنگ را تماشا کنیم. ما هنوز آنها را ندیده ایم. شش ماه پیش آخرین بازی ما مقابل قرقیزستان بود، اما حالا می توانیم هنگ کنگ را ببینیم که هیچ اطلاعاتی از آن نداریم و ببینیم قرقیزستان تا کجا پیشرفت کرده است.

وی گفت: مطمئنم بازی خوبی در قرقیزستان خواهد بود. امیدوارم بتوانیم از بین بچه ها مسابقه ای را ببینیم که در خور نام ایران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید