می توانستیم 3 گل دیگر به پرسپولیس بزنیم / امتیاز گرفتن از پرسپولیس ارزش خاصی داشت


ساعت: 21:34
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837619

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: می توانستیم 3 گل دیگر به پرسپولیس بزنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خوسین پاشایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پس از تساوی ذوب آهن مقابل پرسپولیس برای این دیدار گفت: در مورد بازی باید بگویم نیمه اول بسیار خوبی را انجام دادیم. می توانستیم 3 گل دیگر بزنیم. پرسپولیس به 3 امتیاز بازی نیاز داشت و ما روی ضدحملات تکیه کردیم. پرسپولیس به دنبال پیروزی بود و در این شرایط یک امتیاز خیلی خوب بود. به همه اعضا و هواداران باشگاه تبریک می گویم. ما هر کاری که ممکن بود انجام دادیم، اما 3 امتیاز را بدون آن قسمت گرفتیم. به پرسپولیس بابت بازی خوب تبریک می گویم. آنها کادر فردی دارند و همه بازی را در سطح بالایی دیدند.

وی درباره صحبت های حمید مطهری درباره فشار روی ستاد فنی پرسپولیس تصریح کرد: ابتدا باید از ذوب آهن بابت خانه داری خوب تشکر کنم چون از سرپرست باشگاه گرفته تا همه آنها بسیار حرفه ای هستند. واقعاً امروز هواداران خیلی خوب از ما حمایت کردند و ما را تشویق کردند. در مورد اتهاماتی که در فضای مجازی به ما وارد می شود باید بگویم که 15 سال است که با برادر مهدی تارتار بیشتر صمیمی شده ام و باید بگویم جز پاکی چیزی از او ندیده ام. این صحبت ها زاییده ذهن بیمار برخی افراد است، اما متاسفانه دست ما کوتاه است و نمی توانیم شانه کسی را بگیریم. ما معتقدیم که این افراد در این دنیا پاسخگوی اعمال خود خواهند بود.

پاشایی افزود: تا صبح امروز جواب چند فریب خورده را دادم اما نان حلال خوردیم و می دانیم لقمه حرام در زندگی اثر دارد. ما با هیچ فرد سیاسی لابی نکرده ایم و کسی پشت ما نیست و اگر اینجا هستیم به برکت توانایی ها و تلاش هایمان است. این دردناک است که خود را مسلمان بنامیم، اما بی رحمانه بگوییم. این حرفه ها جامعه ورزش را تحت تاثیر قرار می دهد، اما این افراد بدانند که افتخار ما هم افتخار این آقایان است. امیدوارم کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به این موضوع ورود کنند. همه ما به خدا و اهل بیت توکل می کنیم و کار خود را انجام می دهیم. دردناک است که خانواده ما بی دلیل آزرده خاطر شده اند. در دنیای دیگر این افراد را روی پل صراط می بینیم.

مربی ذوب آهن در تشریح صحبت های حمید مطهری و تقدیر از کادر فنی ذوب آهن گفت: حمید مطهری مربی من است و مردی شریف و مربی باتجربه ای است. وقتی از ما تمجید می کند باعث افتخار ماست. ما از او تشکر می کنیم.

وی در خصوص ماجرای منتشر شده از سوی فرزاد خاتمی گفت: او از ما تمجید کرد و فقط گفت که با دو مهاجم بازی نکنیم. کدام مربی در آن سال ها بیش از دو بار پرسپولیس را برده است؟ آقای تاتار سه چهار بار پرسپولیس را شکست داده است. کدام مربی استقلال در این سال ها بارها استقلال را برده است؟ از لیوانی که یک لیتر را در خود جای می دهد نمی توان انتظار 10 لیتر داشت. ما افرادی را آورده ایم که در سال های آینده ستاره می شوند. مطمئن باشید سال آینده شرایط فولاد خیلی بهتر از اینها خواهد بود و برای کسب سهمیه آسیایی می جنگیم.

پاشایی در پایان افزود: امروز شرمنده هوادارانی بودیم که به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند اما نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم اما در همین شرایط گرفتن یک امتیاز از پرسپولیس هم ارزشمند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید