ما از همه بازی ها 3 امتیاز می خواهیم/ می توانستیم گل های بیشتری به برونئی بزنیم


ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897788

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: از همه بازی ها سه امتیاز می خواهیم و قصدمان از ابتدا کسب 9 امتیاز از سه بازی قرقیزستان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال جوانان در نشست خبری پس از پیروزی 8 گلی شاگردانش مقابل تیم ملی برونئی گفت: بازی خوبی بود. تیم ما گل های زیادی زد و یک پیروزی کامل بود اما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. ما موقعیت های گلزنی زیادی را از دست دادیم و نمی توان این مشکل را نادیده گرفت. بازی خوبی بود اما می توانست با گل های بیشتری به پایان برسد. کسب سه امتیاز بسیار مهم بود و می خواهیم در هر بازی پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان گفت: بله حق با شماست. بازیکنان ما از آمادگی بدنی بهتری نسبت به حریف برخوردار بودند و می توانستیم بیشتر از این به پیروزی برسیم. البته از کرنر هم گل خوردیم اما موقعیت های زیادی را از دست دادیم. خارج از زمین توپ های زیادی را می زدیم و باید بیشتر مراقب می بودیم.

مرفاوی درباره دیدار روز یکشنبه با امارات نیز گفت: ما از همه بازی ها 3 امتیاز می خواهیم و قصدمان این بود که از ابتدا 9 امتیاز از سه بازی قرقیزستان را بگیریم. با این حال، ما به امارات احترام می گذاریم و می دانیم که آنها تیم خوبی هستند. تصمیم گرفتیم بازی امروز آنها و قرقیزستان را از نزدیک دنبال کنیم تا امارات را به خوبی تحلیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید