از دست دادن این همه موقعیت خوب نیست/ باید زودتر گل بزنیم

ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779223

سرمربی تیم فوتبال امید به بازیکنان تیمش گفت: از دست دادن این همه موقعیت خوب نیست و باید زودتر به حریف گل بزنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات قهرمانی فوتبال زیر 23 سال آسیا، مقدماتی گروهی ب، دیروز در تاجیکستان آغاز شد و تیم ملی ایران را با 4 گل شکست داد. گل های این دیدار را مهدی لموچی در دقیقه 46، حسین نهادکار در دقایق 76 و 77 و یاسین سلمانی در دقیقه 92 به ثمر رساندند. یاسین سلمانی نیز در نیمه اول پنالتی تیم ملی را از دست داد.

مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم فوتبال امید امروز به بازیکنانش توصیه کرد در ضربات آخر مراقب باشند و بتوانند هر چه زودتر دروازه رقبا را باز کنند.

مهدوی کیا در حاشیه اولین تمرین تیم ملی پس از پیروزی مقابل نپال با انتقاد از بازیکنانش به بازیکنان گفت: امروز تمرین تیراندازی به سمت هدف را انجام می دهیم. دیروز با تکمیل ضربات آخر مشکل داشتیم. اگر می خواهیم لبنان را ببریم باید گل بزنیم. از دست دادن این همه فرصت خوب نیست. در بازی اول هماهنگ نبودیم اما گل برای تیم مهم است.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ادامه داد: باید با زدن گل زودهنگام تیم را از تنش خارج کنیم. خوشبختانه دیروز در ابتدای نیمه دوم به گل رسیدیم. هر چه دیرتر گل بزنیم، تیم حریف حتی اگر ضعیف باشد بهتر می شود. همه با قدرت مقابل ایران بازی می کنند و ما باید تمام تلاش خود را کنیم و بهتر توپ را بزنیم.

در دیگر دیدار گروه تاجیکستان میزبان این گروه با یک گل لبنان را شکست داد. تیم ایران با این برد با سه امتیاز یا بیشتر از تاجیکستان پیشتاز است.

دومین دیدار تیم امید ایران روز پنجشنبه 6 آبان به مصاف لبنان می رود و در دومین دیدار تاجیکستان به مصاف نپال می رود.

این مسابقات در 11 گروه برگزار می شود که 11 تیم برتر به همراه “4 تیم برتر” و ازبکستان (میزبان) در ژوئن 1401 در فینال رقابت خواهند کرد.

برنامه دیگر دیدارهای تیم امید به شرح زیر است:

۶نجشنبه ۶ آبان

لبنان – ایران / ساعت 16:00 به وقت محلی (14:30 به وقت تهران) – ورزشگاه دوشنبه

یکشنبه 30 نوامبر

ایران – تاجیکستان / ساعت 19:00 به وقت محلی (17:30 به وقت تهران) – ورزشگاه دوشنبه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید