از دست دادن یک بازیکن بزرگ مانند از دست دادن یک کارت بانکی است!

ساعت: 18:42
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796254

فجرسپاسی و هواداران پس از دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر که با تساوی به پایان رسید به گفتگو پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پس از تساوی مقابل هواداران گفت: شرایط بازی را همه می دانند. باران یک مزیت بود زیرا هر دو تیم بازی سختی داشتند. بازی جنگی بود و شاید 60-70 درصد بازی در هوا بود که برای هر دو تیم بسیار ناخوشایند و سخت است. بازی هواداری را دیدیم، بچه های ما در نیمه اول تحت فشار شدید حریف قرار گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی افزود: در نیمه اول به گونه ای بازی را کنترل کردیم که می خواستیم فشار تیم حریف را تحمل کنیم. بچه های ما نسبت به مسابقات قبلی حریف خوبی داشتند. ما در نیمه دوم سیستم را تغییر ندادیم، اما شرح وظایف یکی دو بچه را تغییر دادیم زیرا دیدیم که خلاءهایی وجود دارد که می توان از آنها برای محافظت از هواداران استفاده کرد. ما هم موقعیت داشتیم، مهربان ضربه خوبی زد اما شجاعت تیم حریف توپ را از دروازه خارج کرد.

وی افزود: باز هم فرزندان ما تسلیم نشدند. فرصت خوبی داشتیم که دوباره از آن استفاده نکردیم. در نیمه اول تحت تنش و استرس بودیم اما نیمه دوم در اختیار ما بود و شرایط می توانست به نفع ما باشد اما در ادامه بازی با یک ضربه کرنر و یک ضربه ایستگاهی بازی خطرناک شد. لگد زدن با تشکر از بازیکنان که از نظر باران و زمین (اگر کسی ناراحت نیست نام زمین را می گویم) جنگ گلادیاتوری بود. برای بازیکنان متاسفم که برای بازیکنان دو تیم اتفاقی نمی افتد. بازیکنان من جنگیدند، موقعیت‌هایی خلق کردند، زیرا خلق موقعیت سخت است. جلوی سپاهان، فولاد موقعیت درست کردیم، گل زدیم، پنالتی داشتیم که آن ها اجرا نکردند. به دنبال تساوی نبودیم، شاید تساوی برای حریف خوب بود اما در همان شرایط بارانی و زمینی به دنبال گل بودیم در یک قدمی 3 امتیاز بودیم که نگرفتیم اما من از زحمات بچه ها تشکر کنید

سرمربی تیم فجر در مورد اینکه مهاجمان شما تنها هستند و اینکه چه فکری در مورد آن دارید، ادامه داد: ما روز به روز در حال پیشرفت هستیم. در این زمین که نگران آب بودیم تیم ما از بازی طولانی حریف رنجی نبرد. ما روی این موضوع کار می کنیم. اعتصابات در ایستگاه نیز ضرباتی است که ما روی آن کار می کنیم. یک نقطه ضعفی وجود دارد که با آن دست به گریبان هستیم. کارشناسان محترم گفتند دو پنالتی ما با فولاد و یک پنالتی با استقلال که 70 درصد آن را درست می گویند محقق نشد و همچنین گل های آفساید نساجی و … عدالت رعایت شده است.در حال حاضر 17-17 امتیاز داشتیم. . ما ناامید نیستیم، حرف زده ایم، به حق اعتراض می کنیم و وقتی اعتراض می کنیم به نام شهر و استان خود جفا می کنیم.

وی افزود: برخی می گویند زمین را رها کن، پنالتی را رها کن. چرا اعتراض میکنی؟ اما این یک واقعیت است که کم و بیش برای یکی از تیم ها پنالتی اجرا کردند، همه دنیا را به آتش کشیدند، اما تیم سرکوب شده فجرسپاسی حساب می کند. اگر از آفساید نساجی گل می زدند، گل می زدند، استقلال دوباره گل می زد. ما ناله نکردیم و کاری نکردیم. شاید میانگین سنی ما 23 سال باشد، نوع بازی را ببینید. تیم ما تشکیل شد، او حاضر شد.

کلانتری گفت: کارشناسان عزیزی که دلسوز هستند، عاشق فوتبال هستند، ما می خواهیم که تخصص در شکل درست باشد. اینها را ببینید و کنار هم بگذارید. تیم ما در حال رشد بود اما 3-4 مصدوم داریم. از آقابابایی در پیستون و شهرام در خط حمله استفاده می کنیم. بچه های ما کار بزرگی انجام می دهند، ما عقب نماندیم، اما آنها ما را از خود دور کردند، اما همچنان تلاش می کنیم و من همچنان معتقدم که این تیم در راه است و جایگاه خود را پیدا می کند. همه به این تیم احترام می گذارند، اول ما ثبات داریم و موقعیت خوبی به دست می آوریم. زخمی ها که برگردند دستمان پر می شود و بهتر کار می کنیم.

سرمربی فجسپاسی گفت: از دست دادن 2 بازیکن کلیدی مثل گم شدن کارت بانکی در خیابان است. من از بازیکنان در پست های غیر تخصصی استفاده می کنم. به دلایل سلامتی جرات بازی فرزان را نداشتم. اگر مربی بی انصافی بودم در دقیقه 70 به او لگد می زدم اما ترسیدم. محمد کاظم ممکن است هفته آینده در تیم ما باشد، نمی گویم فیکس بازی می کند. 4 ماهه هیچی نداریم وقتی حرف می زنم جور دیگری قبول می کنند اما ما با هم هستیم و من از بیرون نیامده ام. لیگ برتر هم اکنون در اینجا برگزار می شود. من در مورد زمین صحبت کردم، خیلی ها ناراحت بودند، من دیگر صحبت نمی کنم و دارم کارم را انجام می دهم، اما اگر این تیم نبود چه می شد؟ بیایید با هم کمک کنیم، باشگاه، پیشکسوتان، ما و … همه باید برای بهبود تیم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه از بازیکنان جوان استفاده می کند، گفت: اگر به فولاد برگردیم. بچه ها 18 قدم زدند، ما موقعیت درست کردیم اما 2 پنالتی نگرفتیم. الان بازیکنان جوان هستند، من در بازی آخر یک بازیکن 21 ساله را ترک کردم، نمی توانم کاری کنم که او برای ما گلزنی کند. چند بازی برای ما وارد زمین شد، پاس گل دادف فرصت داشت و با او بازی کردیم. باید ببینیم چه داریم و چه نداریم؟

وی خاطرنشان کرد: می گویند شیمبا را بگیرید، 400 الی 500 هزار دلار از پول آنها در قرارداد است، 12 میلیارد است، اما تیم ما چقدر بسته است، ما با این جوان ها قدم به قدم جلو می رویم. من یک نیم فصل با چند مهاجم صحبت کردم، بازیکنی را آوردم که می گفت سرباز است و یک میلیارد می خواهد. ما تا نیم فصل ادامه خواهیم داد و هر کاری که لازم باشد انجام می دهیم تا تیم قدرتمندتر شود.

کلانتری افزود: اجازه دهید ما را مورد انتقاد قرار دهند، من دنبال آن می گردم و درستش می کنم، اما 400 هزار دلار از کجا می توانم تهیه کنم؟ یک سال به امید تیم ما که در لیگ برتر هستند قهرمان شدند. این تیم قهرمان شد و 14 بازیکن از امید آوردیم که تقریباً همگی بازی کردند. تیم امید به قلب ما چسبیده است. الان برای بازیکنان تیم ما امید است و فجر همیشه همینطور بوده، هر مربی و مدیری می آید و می رود، همین روال بود. باید منتظر بمانیم تا همه چیز درست شود.

* عنایتی: فجر زمین از تیم های زیادی امتیاز گرفته است
رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال در نشست خبری پس از دیدار مقابل فجسپاسی گفت: این دیدار آن وزن فنی که می خواهیم درباره آن صحبت کنیم را نداشت. بارش های سیل آسا باعث عدم موفقیت زمین شد و تیم ها راهی یک مسابقه طولانی شدند. تیم ما بلد نیست مستقیم بازی کند. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و به فجرسپاسی که هواداران زیادی دارد و از این بابت نگران هستند تبریک می گویم. ما این مسابقه را فراموش می کنیم و به بازی بعدی فکر می کنیم.

عنایتی افزود: فجر را به طور کامل تحلیل کرده ایم. از نتیجه راضی نیستم اما در این رشته فجر از تیم های زیادی امتیاز گرفتیم و می دانستیم بازی با فجر در این رشته کار آسانی نیست.

سرمربی تیم فوتبال درباره اینکه نظر شما در مورد امتیاز گرفتن از گلگوتا و امتیاز دادن به دیگر تیم ها چیست، اظهار کرد: نمی توانم کاملا قدردانی کنم چون نمی دانم در این مورد چه اتفاقی افتاده است. برخی تیم ها بردند و برخی دیگر شکست خوردند، امیدوارم به حق برسند اما چون اطلاعی ندارم نمی توانم چیزی بگویم که دوستانم از دست من ناراحت شوند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید