تبیین جهاد یعنی جدایی اصل انقلاب از مشکلات ناشی از ضعف حاکمیت/ وقتی باید در میدان باشیم و حرف بزنیم سکوت جایز نیست.


ساعت: 08:31
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902276

زارعی کوشا گفت: جهاد برای تبیین به معنای توجیه ضعف خود به عنوان مدیر و سرپوش گذاشتن بر نقاط ضعف نیست، بلکه به معنای تفکیک اصل انقلاب و مواردی است که ناشی از سوء مدیریت به عنوان امثال من است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه یکشنبه در نشست علمای اهل سنت و شیعه کردستان که به مناسبت آغاز هفته وحدت در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: کردستان: برکت انقلاب و وحدت بین همه اقوام و مذاهب اسلامی در کشور، این از برکات انقلاب اسلامی و اندیشه های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: تشکر از این نعمت حفظ این وحدت و مقابله با افرادی است که به فکر شکستن این وحدت هستند.

استاندار کردستان تصریح کرد: امروز استان کردستان مظهر وحدت و برادری است. علت تمرکز دشمنان بر ولایت و به هر بهانه ای به دنبال ایجاد هرج و مرج این است که نشان دهنده وحدت منطقه نیست.

زارعی کوشا افزود: در جایی مانند کردستان که شیعه و سنی، کرد، فارس و ترک در کنار هم زندگی می کنند، دشمنان از هر فرصتی برای شکستن این وحدت و ایجاد تفرقه استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: شناخت توطئه ها و تحلیل درست شرایط کار بزرگی است که بر عهده جامعه شریف روحانیت است.

زارعی کوشا افزود: تبیین جهاد به معنای توجیه ضعف مدیر و سرپوش گذاشتن بر نقاط ضعف نیست، بلکه به معنای تفکیک اصل انقلاب و مشکلات ناشی از سوء مدیریت به عنوان امثال من است.


کردستان دومین استان کشور از نظر اشتغالزایی شد

استاندار کردستان تصریح کرد: وقتی باید در میدان باشیم و حرف بزنیم سکوت جایز نیست چرا که سکوت نوعی امتناع و ناسپاسی است.

زارعی کوشا افزود: ما به مشکلات معیشتی مردم واقف هستیم اما همه توسعه و پیشرفت در بستر امنیت محقق می شود و دشمنان به خوبی می دانند که با ناامنی جامعه می توانند اقتصاد و معیشت مردم را فلج کنند.

وی با بیان اینکه دشمن شرایطی را به وجود آورده است که باید فرصتی را که باید برای توسعه و پیشرفت استان صرف کنیم، از دست بدهیم، تصریح کرد: از روحانیت انتظار داریم هر چه می توانند روشنگری کنند.

استاندار کردستان تصریح کرد: امروز شرایط برای جهش و توسعه اقتصادی بزرگ برای استان کردستان فراهم شده و شاهد نگاه ویژه دولت به این استان هستیم.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: بیشتر وقت مسئولان استانی صرف جذب سرمایه گذار می شود و بیش از 70 درصد از 33 هزار و 500 شغل وعده داده شده برای امسال را محقق کرده ایم و دومین استان کشور هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید