امروز باید با سلاح رسانه در مقابل دشمن بایستیم/با نجابت و صداقت رسانه ای با دنیا حرف بزنیم.


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911365

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اگر از ظرفیت، هنر، رسانه و فضای مجازی به خوبی و به نفع حقیقت خود استفاده کنیم، مطمئناً مردم دنیا جذب حرف حق و حقیقت ما خواهند شد. آن رویداد و مراسم این باید منجر به رساندن حقیقت به مردم جهان شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار مرتضی پناهی صبح امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اصفهان اظهار داشت: بیست و پنجم سال 61 روز بزرگ و تاریخی در تاریخ بشریت است، روزی که 370 شهید که اکثر آنها هستند. جوان بودند، روی دستانشان مردند، مردم را دفن کردند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به جایگاه این شهدا در نزد مردم اصفهان، تصریح کرد: زمانی که با محدودیت فضا برای تدفین این شهدا در گلستان شهدا مواجه شدیم و تصمیم بر این شد که از آنها استفاده شود. زمین خانه های اطراف در صحبت با 22 خانواده گفتند ما همه جانمان را برای شهدا می دهیم و خانه هایمان را برای آن دادیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: 21 اردیبهشت روز کارگر است و اگر تاریخ بخوانیم دولت آمریکا در آن روز 100 کارگر معترض را می سوزاند.

پناهی ادامه داد: هرچند باید این اقدام دولت آمریکا را محکوم و بد ذکر می شد، اما با کار رسانه ای این روز را روز کارگر نامیدند و گرامی داشتند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه 370 شهیدی که برای دفاع از حق و اسلام با پلیدترین مردم روبرو شدند در 25 آبان تشییع شدند، گفت: اما نتوانستیم 25 آبان را به خوبی به جهانیان تقدیم کنیم و بعد از 40 آبان. سال 1401 این روز را روز ملی اصفهان نامیده اند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز رسانه و فضای مجازی از یک ابزار به ظرف تبدیل شده است در حالی که در ده، 15 سال گذشته فضای مجازی ابزار و ظرف زندگی مردم بود اما امروز ظرف زندگی مردم فضای مجازی است

وی با بیان اینکه فضای مجازی مانند دریایی است که مردم در آن هستند، اذعان داشت: دشمن از فضای مجازی برای نقاشی و ارائه آرمان های دروغین خود به مردم دنیا استفاده می کند، حق با ماست و باید از حق خود دفاع کنیم تا اثبات کنیم.

عمو مهدی گفت: ما وظیفه داریم با نجابت و راستگویی رسانه ای با دنیا حرف بزنیم و در مقابل دشمنی که فریب و دروغ و اغوا می کند کارمان سخت تر است.

وی خاطرنشان کرد: اگر از ظرفیت، هنر، رسانه و فضای مجازی به خوبی و به نفع حقیقت خود استفاده کنیم، مطمئناً مردم دنیا جذب حرف حق و حقیقت ما می شوند و این اتفاق و مراسم این چنینی باید منجر شود. حقیقت را به مردم سراسر جهان بگویید و این یک کار دشوار اما ممکن است.

سردار پنهدی با بیان اینکه اینها باید محصول ناب و زاییده تفکر خود ما باشد، گفت: 40 سال پیش جوانان اصفهانی در جبهه مقابل باطل ایستادند و امروز شما عزیزان با سلاح در مقابل دشمن ایستاده اید. از رسانه ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید