باید در مقابل پیشروی های دشمن در عرصه فرهنگی محکم بایستیم


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887440

سیاوش مسلمی با اشاره به اینکه باید در مقابل پیشروی های دشمن در عرصه فرهنگی محکم بایستیم، اظهار داشت: امروز یکی از رسالت های ما گوش دادن و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; سردار سیاوش مصلی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه آمل اظهار داشت: از ابتدای اسلام همواره جریان کفر و باطل وجود داشته و برخی حوادث در تاریخ تکرار شده است و باید تحلیلی از وقایع روز داشته باشیم. در جامعه.

وی با بیان اینکه مهندسی افکار شکل گرفته در جریانات دو طیف نخبگان و عوام را تشکیل می داد، اظهار داشت: معاویه برای رسیدن به اهداف خود از مردم با ابزار و بهره برداری از مشکلات اقتصادی و مالی و نفاق و گنجینه استفاده کرد. نخبگان و در عوام با تضعیف پایه های اقتصادی و تزریق بی تفاوتی به عوام، بر این طبقه نیز مسلط شد و در نهایت عوام متمایل به اتخاذ ویژگی های مادی خواهان شهوانی شدند.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: امروز دشمن با تمام امکاناتی که در اختیار دارد در حال فضاسازی در جامعه است. این حاکمیت دارد که چگونه می خواهد به عزاداری و انتظارات در سطح جامعه نگاه کند.

وی بر فلسفه عاشورا در مراسم عزاداری تاکید کرد و افزود: هیئت های مذهبی به جای پرداختن به مسائل عاشورایی به مسائل عاطفی می پردازند. چرا وقتی امام حسین (ع) یقین داشت که بازگشتی نیست و با علم به آن سفر را آغاز کرد.

مسلمانان عاشورا را برای احیای اسلام مؤثر خواندند و تصریح کردند: اسلام ما یک اسلام سیاسی است، اما نمی توان گفت که مجلس امام حسین(ع) از درس های عاشورا است، امام حسین(ع) جلوی انحراف بزرگ را گرفت. با خونش

وی جهاد را تنها با دشمن می داند و خاطرنشان می کند: امروز یکی از رسالت های ما گوش به زنگ بودن و عمل به دستورات مقام معظم رهبری است چرا که اگر امروز به موقع به عنوان کسانی که زمانشان است عمل نکنیم، ضررهای آینده قابل جبران نیست. من هیچ او رفت، سپس برای آزمایش خون رفتند، اما فایده ای نداشت.

فرمانده سپاه کربلا تغییر ذائقه جامعه را نگران کننده عنوان کرد و گفت: یکی از کارهایی که دشمن انجام داده و موفق شده است تغییر ذائقه مردم در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: پلیس را یک شغل مشروع می دانند، یک زن کار عمدی و برنامه ریزی شده انجام می دهد. اگر پلیس بیاید می گوید چرا، اگر نیاید می گوید چرا کاری نمی کنید.

در این مراسم با قدردانی از خدمات جابر عسگری، عابدین داغمچی به عنوان فرمانده سپاه آمل معرفی شد.

داغمچی پیش از این فرماندهی سپاه چالوس را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید