باید محکم زیر آتش تبلیغاتی دشمن بایستیم

ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800119

محمد کومی گفت: در این نبرد و درگیری فرهنگی زیر آتش تبلیغاتی دشمن باید محکم بایستیم، در عهدی که با شهدا و رهبری بسته ایم مصمم هستیم، این یک امر خطیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام محمد قمی امشب در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران اظهار داشت: این استان سابقه مجاهدت و رشادت و اتفاقات پرافتخار فراوانی در کارنامه انقلاب اسلامی، حراست مقدس دارد. حفاظت از حرم و … آن را دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه افتخار حضور در استان را دارم، افزود: این ستاد پشتیبان بسیار قوی خانواده بزرگوار است و امیدواریم استان پیشرفت موثری داشته باشد.

کومی افزود: در این نبرد و درگیری فرهنگی زیر آتش تبلیغاتی دشمن باید محکم بایستیم، در عهدی که با شهدا و رهبری بسته ایم مصمم هستیم، این یک امر خطیر است.

وی گفت: ما روحانیت را ثابت قدم می دانیم. این استان دارای خاک حاصلخیز است. باعث ارتقای مدیران کشوری شده و بازگشت آنها به روستا با صداقت اما قاطعیت همراه خواهد بود.

کومی از حجت الاسلام مهدی شریف تبار به عنوان مدیر کشوری یاد کرد و گفت: امیدواریم به فضل خداوند متعال همانطور که محقق شده امروز در این تقابل سخت و پیچیده فرهنگی نقش آفرینی کنند. امروز دشمن بیشتر از اقتصاد کار می کند.»

با بهره گیری از تمامی توانمندی های مختلف انسانی و طبیعی از غرب تا شرق استان، تعامل هم افزایی با نهادهای انقلابی و حاکمیتی، با تکیه بر تشکل ها و توانمندی های مردمی، توجه ویژه به جذب جنبش های دانشجویی و دانش آموزی فارغ از تنوع نگاه و تفاوت. فرهنگ انقلاب، اصالت تفکر جمعی و ارتباط با سرمایه های معنوی و علمی-تبلیغی حوزه های علمیه و طلاب کشور از مهمترین و موثرترین رویکردها در انجام ماموریت های محوله به مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی در مازندران.

کومی خواستار اراده قوی متحد در برابر تبلیغات سود شد و تاکید کرد: فردا تغییر خواهد کرد.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه موضوع تبلیغ در اسلام مهم و ارزشمند است، گفت: انبیای الهی در آستانه توحید بودند و به موضوع تبلیغ و ابلاغ عنایت ویژه داشتند؛ به طوری که انبیاء الهی در آستانه توحید قرار داشتند. من به عنوان یک سرباز و یک خدمتگزار در این مسیر حرکت خواهم کرد.

حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار با اشاره به یاد و خاطره شهدای روحانی حراست و حریم حرم گفت: تبلیغ در نظام انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است. راه را ادامه خواهیم داد.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران افزود: به عنوان سرباز و خادم در این مسیر حرکت خواهم کرد، کارم با کمک شهدا، اساتید و علمای استان آغاز می شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع تبلیغ در اسلام مهم و ارزشمند است، گفت: پیامبران الهی مرزهای توحید بودند و به موضوع تبلیغ و ابلاغ عنایت ویژه داشتند که باید مورد توجه مبلغان قرار گیرد. علما و روحانیون.

شریف تبار با بیان اینکه امام خمینی (ره) بنیانگذار تبلیغ دین در انقلاب اسلامی بود و دستور تشکیل تبلیغات اسلامی را صادر کرد، افزود: آنها دین هستند.

به گزارش بالا، حکم حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران توسط رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و از زحمات حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی مازندران تقدیر شد. استان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید