دانشجویان امروز رهبران کشور فردا هستند/ مردم در مقابل دشمن محکم ایستاده اند

ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790613

دبیر شورای نگهبان گفت: مردم از ترس حضرت زینب(س) در مقابل دشمن ایستادند و توانستند خود، جامعه و انقلاب را نجات دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (15 دی 1400) در سخنانی در دستور کار شورای نگهبان، میلاد با سعادت حضرت زینب (س) را تبریک گفت و گفت:

وی در تبیین شخصیت والای حضرت زینب (سلام الله علیها) اظهار داشت: ایشان مردی مقتدر، با صلابت و یادآور صلابت و قدرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) بودند که شجاعانه در قیام ایستاد. میدان بلا و بلا.

دبیر شورای نگبهان افزود: حضرت زینب(س) شهادت برادران، فرزندان و اسیران را در عرصه های بسیار سختی همچون برخورد با قدرت تحمل کردند و حضور در مجلس یزید بدون ترس، ترس و وحشت نشان دادند که دختر امام علی هستند. (مانند).

آیت الله جنتی با بیان اینکه حضرت زینب با صبر، استقامت، مقاومت و ایستادگی احترام بیشتری برای اسلام و خاندان علی (ع) بر جای گذاشته است، گفت: خدای نکرده قدردان این بانوی بزرگوار و خانواده این بزرگوار خواهیم بود. پیامبر (برای اینکه بتوانند به سفر خود ادامه دهند.

وی افزود: ما تأثیر و برکات این صبر و استقامت را در انقلاب اسلامی ایران به چشم خود دیدیم که مردم از ترس حضرت زینب(س) در مقابل دشمن ایستادگی کردند و توانستند خود، جامعه و خود را حفظ کنند. انقلاب. “

دبیر هیأت امنا در بخشی دیگر از سخنان خود به مناسبت روز دانشجو، این روز را به تمامی دانشجویان تبریک گفت و گفت: روز دانشجو روز بسیار مبارکی است، باید به نسل دانشجو بیشتر توجه کنیم.

آیت الله جنتی دانشگاه را محل تحصیل دانست و تاکید کرد: دانشجویان امروز مسئول آینده کشور هستند، امروز هر چه بزرگ شوند فردا آثارشان ظاهر می شود. بنابراین باید در پرورش و اصلاح آنها دقت کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید