وزارت کشور: نظامی بودن ما دلیل بر انتصاب استانداران کشور نیست/ در حال حاضر استانداران سر جای خود محکم هستند.

وزارت کشور: نظامی بودن ما دلیل بر انتصاب استانداران کشور نیست/ در حال حاضر استانداران سر جای خود محکم هستند.

روز جدید وزیر کشور تصریح کرد: سفر سال گذشته دولت انرژی جدیدی به استان تزریق کرد در حالی که هزار میلیارد تومان از سفر رئیس جمهور به استان توزیع شد که زمینه ساز حرکتی جدید در کهگیلویه و بویراحمد است. .

احمد وحیدی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت برنامه های اقتصادی کشور گفت: اصلاحات اقتصادی به طور جدی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد که بخشی از آن تکمیل شده و برخی همچنان در دستور کار است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت برخی چالش ها را با موفقیت پشت سر گذاشته است، افزود: آینده خوب و روشنی در انتظار کشور است.

وی در خصوص برنامه تحول در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان مردمانی عزیز دارد و استاندار جهادگر و کوشا در کنار نمایندگان و مدیران تلاش و خدمت به مردم می کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: سفر سال گذشته دولت انرژی جدیدی به استان تزریق کرد در حالی که هزار میلیارد تومان از سفر رئیس جمهور به استان توزیع شد که زمینه ساز حرکتی جدید در کهگیلویه و بویراحمد است. .

واحدی در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر استانداران گفت: استانداران محکم سر جای خود هستند و مشغول خدمت رسانی شبانه روزی به مردم هستند.

وی همچنین با بیان اینکه برخی از استانداری های استان با حکم سرپرستی اداره می شوند، گفت: حکم ولایت مهم نیست، مهم این است که باید به مردم خدمت کنند و وظایف خود را به عنوان ضابط نظام جمهوری اسلامی انجام دهند.

وی درباره استفاده از نیروهای نظامی به عنوان استاندار گفت: از هرکس که صلاحیت بیشتری داشته باشد استفاده می کنیم و جز صلاحیت بحثی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید