مردم همچنان پشت سر انقلاب خود ایستاده اند / بصیرانی در جبهه حق حضور داشتند


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920196

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مردم همواره بصیرت خود را نشان داده و در جبهه حق انقلاب اسلامی حضور داشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه 15 دی ماه) در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس در تهران، شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را تسلیت گفت. و گفت: حرکت امروز مردم در کشور و حضور آنها در 44 سال گذشته شهدایی در تشییع داشته ایم که نشان می دهد مردم در این چهار دهه همچنان پشت انقلاب خود هستند.

وی افزود: دشمنی ها در این چند سال زیاد شده و دشمن شیطنت های زیادی کرده است اما مردم همیشه بصیرت خود را نشان داده و در جبهه حق انقلاب اسلامی شرکت کردند. وقتی تجلی راه حق و شهدایی که در راه اهداف انقلاب اسلامی روی پای خود ایستاده اند، مردم به پا می خیزند و یکی از مظاهر حضور مردم در برابر حق، تشییع است. مراسم شهید

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه مردم در عمل ثابت کرده اند که در جبهه حق داشتند و هیچ گاه مرعوب جبهه نشدند، ادامه داد: مردم متوجه هستند که این صحنه باید صحنه حضور و حضور باشد. این روال بیش از چهار دهه ادامه دارد. وعده خدا همیشه صادق است و خلف وعده خدا نیست. حزب خدا همیشه پیروز است و جبهه باطل هرگز پیروز نمی شود.

فدوی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و گنجینه بودن جنگ تحمیلی گفت: دوران دفاع مقدس هشت سال به طول انجامید و خیل عظیمی از مردم توانستند در جبهه حق علیه باطل بجنگند، در حالی که هر لحظه توانستند در جبهه حق علیه باطل بجنگند. کشته می شد، اما میلیون ها نفر آمدند و تقریباً 200 هزار نفر کشته شدند و این بالاترین مرحله ایستادن مردم در جبهه حق است.



دیدگاهتان را بنویسید