جوانان ما روی پای انقلاب ایستاده اند / ما برنامه های هر دو حوزه ورزش و جوانان را با عزم و اراده اجرا می کنیم

زمان: 04:20
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776220

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه برنامه های توسعه ای این وزارتخانه را با قاطعیت اجرا خواهد کرد ، تصریح کرد: به دور از هرگونه تشریفات ، همه کارکنان این دولت به صورت جهادی به مردم خدمت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر سید حمید سجاجی در نشستی با گروه ها و گروه های جهادی در استان کوم اظهار داشت: جوانان باید بدانند که ما در راستای آنها هستیم و هر کاری ممکن است انجام خواهیم داد. برای حل مشکلات جوانان و جهادگران. “

وزیر ورزش و جوانان بابیان اینکه از همه فرصت های ورزشی کشور برای کمک به حوزه جوانان استفاده خواهیم کرد ، افزود: تغییر نگرش و نگرش نسبت به مقابله با چالش ها در دستور کار است و با عزمی راسخ که در همه ارکان برنامه های توسعه دولت وجود دارد ، پیاده سازی سریع

این پزشک با اشاره به اینکه 70 درصد از جوانان ما کسانی هستند که اگرچه انقلاب را نمی بینند اما آن را متوقف کرده اند ، افزود: همه کارکنان این دولت به صورت جهادی به مردم خدمت می کنند.

وی گفت: “ما نباید منتظر کارهای تشریفاتی باشیم.” همه حوزه های وزارت ورزش و جوانان باید هماهنگ باشند تا برنامه ها اجرا شوند و مردم از آنها بهره مند شوند ».

دکتر سید حمید سجادی افزود: در این دولت ، ما کسی را به سمت پایین نمی بینیم و همه ما برای شکوه ایران عزیز تلاش خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: وظیفه ما در برابر جهادگران و گروه ها مشخص است و تلاش می کنیم بهترین تصمیمات را بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد برنامه های وزارت ورزش زنان گفت: ما قبول داریم که کاستی هایی وجود دارد اما باید بگویم سیاست ها و برنامه ها در حوزه زنان بازنگری می شود.

دکتر زاید حمید سجادی افزود: ورزش زنان باید پس از 40 سال به خودکفایی و استقلال برسد ، این بخش نباید در هیچ زمینه ای به حمایت مردان نیاز داشته باشد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید