سازمان ملی جوانان احیا می شود / اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب در حوزه جوانان از اهداف اصلی وزارت ورزش است

زمان: 08:11
منتشر شده در: 1400/07/30
کد خبر: 1778134

سجاجی گفت: رئیس جمهور در نشستی با اعضای این وزارتخانه تاکید کرد که موقعیت جوانان باید بیش از یک معاون در این وزارتخانه باشد و در این زمینه سه پیشنهاد ارائه شد که یکی از آنها احیای وزارت دفاع بود. سازمان ملی جوانان “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ شامگاه پنجشنبه 29 مهر ، سیزدهمین وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان ورزش استان مرکزی در استان دیدار کرد. در این جلسه ، پس از بیان نظرات نمایندگان سازمان های مردم نهاد و خواسته های وزیر ورزش حمید سجادی ، با اشاره به وجود سه هزار و 700 سازمان مردم نهاد جوانان در سراسر کشور ، گفت: این مقدار در سراسر کشور برای همه به معنی 22000 جوان است. هدف ما در دولت سیزدهم این است که تعداد سامانا را افزایش دهیم تا به ازای هر 7000 نفر نیازمند اقدام جهادی یک سامان جوان داشته باشیم.

وی افزود: این در حالی است که 95 باشگاه جوانان در استان مرکزی وجود دارد ، به این معنی که ما به ازای هر 15 هزار نفر یک اردو داریم و وضعیت استان از میانگین کشوری بهتر است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه 14 هزار هیات ورزشی ، 51 فدراسیون ، 100 انجمن ورزشی و 225 رشته ورزشی در کشور وجود دارد ، گفت: با کمک این فرصت ها ، هفته ای 7000 رویداد در تربیت بدنی برگزار می شود که البته تحت تأثیر توزیع است. “تاج واقع شده است.

ما تلاش می کنیم تا 0.27 share از مالیات بر ارزش افزوده وزارت ورزش را احیا کنیم

سجاجی با اشاره به اخبار مبنی بر حذف سهم 0.27 درصدی وزارت ورزش از مالیات بر ارزش افزوده در سال 1401 ، گفت: ما در وزارت ورزش هستیم تا از این امر جلوگیری کنیم و امیدواریم نمایندگان ملت در شورای اسلامی مجمع با این امر همکاری خواهد کرد

وزیر ورزش با اشاره به طراحی سیستم جدید در وزارت ورزش و جوانان برای بررسی عملکرد کیفی سمن ها ، گفت: این امر سمان ها را متفکرتر می کند و حمایت بیشتری از سمن های جوان دریافت می کند. “

امکان احیای سازمان ملی جوانان وجود دارد

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر اهمیت بیشتر “جوانان” در وزارت ورزش و جوانان ، گفت: رئیس جمهور در دیدار با اعضای این وزارتخانه تاکید کرد که موقعیت جوانان باید بیش از یک معاون در وزارتخانه و در این رابطه سه پیشنهاد فرض بر این است که یکی از آنها احیای سازمان ملی جوانان است. اگر این امر مهم اتفاق بیفتد ، انشاء الله ، قدرت و مطالبات وزارتخانه در مورد مسائل مربوط به جوانان افزایش می یابد.

یکی از اهداف اصلی وزارت ورزش ، اجرای بیانیه در مورد گام دوم انقلاب جوانان است.

وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم با اشاره به وجود 35000 گروه جهادی و 600 مدرسه مستقر در مسجد در کشور گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی ما در وزارتخانه پیگیری اهداف مرحله دوم انقلاب ، وجود چنین گروه های جهادی و چنین مدارسی بسیار مهم است. “مهم است. کلمه” جوانان “حدود 40 بار در این بیانیه استفاده شده است و به نظر می رسد که این بیانیه برای ماموریت های وزارت ورزش و جوانان صادر شده است.

سجادی با بیان اینکه به کار خاصی در مورد این بیانیه نیاز دارد ، گفت: “هر کار بزرگ و رویداد ارزشمندی که تاکنون در کشور اتفاق افتاده است ، جوانان روی آن کار کرده اند و نیاز به سرمایه گذاری ویژه در آنها دارند. “

وزیر ورزش و جوانان گفت: 70 درصد جامعه را جوانان تشکیل می دهند ، افرادی که انقلاب را ندیده اند ، اما هنوز روی آن کار می کنند ، بنابراین ما در وزارتخانه موظف هستیم که در بیانیه دوم به دنبال بیانیه باشیم. گام ، به ویژه قسمت های مربوط به جوانان. بیایید خودمان را خوب ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح ایجاد ستاد برنامه های جهادی تشکل های جوانان در معاونت جوانان تدوین شده است که طرح بسیار جالبی است. امیدواریم این طرح شعبه جوانان وزارتخانه را رنگارنگ تر کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید