اعلامیه گام دوم انقلاب یکی از مهمترین اسناد زنجیره ای است


ساعت: 20:31
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1807180

رئیس جمهور گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یکی از مهمترین اسناد زنجیره ای برای همه ارگان ها و ارکان نظام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی ظهر سه شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با تبریک دهه مبارک فجر و مصادف شدن با ایام پرفیض رجب اظهار داشت: این ایام مصادف با سومین سالگرد گام دوم است. یکی از مهمترین اسناد و مدارک تغییر در شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را یکی از مهمترین اسناد زنجیره ای و مستند تحول در اقصی نقاط کشور دانست و گفت: این یک تحول است.

رئیس جمهور افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان سند جامع پیشرفت شورای عالی انقلاب، دولت و همه دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی در سه قوه و نهادهای مختلف هستند و همه اقدامات تحولی باید انجام شود. مستند باشد.”

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به دقت در سطوح مختلف تبیین شده بود که در 40 سال دوم انقلاب چه باید بکنیم، گفت: این سند چشم انداز روشنی برای شکل گیری است. تمدن نوین اسلامی در سطح اول. داده شده.

وی افزود: این سند در سطح دوم به دقت سیاست های کلان نظام را در حوزه های استقلال، آزادی، عزت ملی، سبک زندگی، عدالت، مبارزه با فساد، اقتصاد، علم، پژوهش و سایر حوزه های تغییر جامعه تبیین می کند. “است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در تبیین گام دوم انقلاب اسلامی واقعیت موجود به خوبی تبیین شده و راهکارها و اقدامات لازم برای رسیدن به قله تمدن نوین اسلامی و جامعه ای عاری از فساد و تباهی به طور دقیق تشریح شده است.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه این بیانیه سطح سوم علاوه بر تبیین سیاست های مشترک، به حاکمیت، انگیزه ها و حرکت جهادی در اجرا نیز توجه دارد، گفت: و فساد.

وی افزود: امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان بالاترین نهاد به اجرای این سند امیدوار شده است و ما اعضای شورا باید ابتدا بر اساس این سند تحولی در شورا ایجاد کنیم. و سپس بر کاربرد صحیح این سند نظارت کنید.

رئیس جمهور با بیان اینکه سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی خدمت مقام معظم رهبری ارسال شد، اظهار داشت: رسالت مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی حرکت به سمت اجرای این سند خواهد بود. از تحول.

حجت الاسلام رئیسی گفت: در این سال ها در برخی حوزه ها کارهای بزرگی انجام شده که مایه مباهات است و از سوی دیگر در برخی زمینه ها عقب ماندگی داریم.

وی گفت: امروز با توجه به شبیخون فرهنگی دشمن، همه ما موظف به جهاد در راه حفظ فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی هستیم و در این راستا بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. چون چراغ راه همه مجاهدان را روشن می کند.»

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین درگذشت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را به مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، علما و مراجع، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و عموم مردم ایران تسلیت گفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید