تو قهرمانی؛ کسانی که تا پای جان ایستاده اند تا پرچم را به اهتزاز درآورند


ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910357

تیم والیبال نشسته ایران با پیروزی در زمین و با سبک شادی خود و ایستادن به احترام پرچم کشورمان تمام نقشه های دشمن را به هم زد و با وجود اینکه برخی از این بازیکنان نتوانستند بایستند اما تمام توان خود را در یک پا جمع کردند. و نشان دادند که برای به اهتزاز درآوردن این پرچم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، شب گذشته در حالی که تیم والیبال نشسته مردان کشورمان به مصاف بوسنی میزبان جام جهانی رفت، این دیدار حال و هوای متفاوتی داشت.

در این مسابقات ورزشکاران کشورمان با نام و یاد شهیدان «آرمانعلی وردی» و «آرتین سرایداران» به میدان رفتند و با بازی خوب خود عنوان قهرمانی جهان در هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جهان را از آن خود کردند. . ، برای هشتمین بار جام قهرمانی را بالای سر بردند.

والیبالیست های ایران در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به مصاف حریفان خود رفتند و تیم بوسنیایی و هوادارانش را برای عزت ایران ایستادگی کردند و قهرمانان ما را تشویق کردند.

همچنین صادق بیگدلی عنوان بهترین مدافع، مرتضی مهرزاد عنوان بهترین اسپایکر و رمضان صالحی عنوان بهترین لیبروی جهان را از آن خود کردند.


ورزشکاران ما آب سردی روی صورت دشمن ریختند

علیرغم اینکه رسانه های دشمن مدت هاست ورزشکاران را به گروگان گرفته اند و می خواهند جامعه ورزش ما جمهوری اسلامی را رها کرده و به سمت اهداف خود مانند افراد مشهوری مانند علی کریمی یا تیم فوتبال ساحلی حرکت کنند، خواه ناخواه در حال انجام کاری هستند که دوست دارند. سلیقه دشمن، والیبالیست های نشسته ایرانی در این رویداد ورزشی، علاوه بر نبرد در میدان برای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران، پس از پیروزی در ابراز خوشحالی سنگ تمام گذاشتند و با همه مشکلات ایستادند، اما برای احترام به پرچم ایران، راست ایستاد.

این قهرمانان در این رویداد ورزشی دور پرچم کشورمان چرخیدند و آن را بوسیدند و نشان دادند که کشورشان را از صمیم قلب دوست دارند و حاضر نیستند در میادین جهانی به آسیاب دشمن آب بریزند و دل مردم را ساختند. مردم ایران از شادی خود خوشحال می شوند.

در زیر نکاتی را از زبان سرمربی و کاپیتان این تیم برای تبیین ابعاد مختلف این رویداد بیان می کنیم.


بازیکنان بوسنی برای قهرمانی دست به هر کاری زدند اما نتوانستند

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در گفتگو با یکی از رسانه ها در خصوص دیدار فینال مسابقات جهانی والیبال نشسته گفت: قطعا همه مردم عزیز کشورمان از پای هدفون خود دیدند. که بوسنی شرایط را برای داور، تماشاگر و میزبان انجام داد، برای ما سخت بود، اما صادقانه بگویم بازیکنان تیم ملی قهرمان هستند و نشان دادند که یک تیم قهرمان چگونه می جنگد. در طول بازی بارها عقب افتادند و بارها بازی را برگرداندند و میدان را بدست آوردند. این کار فقط از یک والیبالیست ایرانی می آید، حتی تماشاگران بوسنیایی پس از پایان مسابقه تیم ملی والیبال نشسته کشورمان را تشویق کردند و قبول کردند که والیبال نشسته ایران قدرتمند است.

وی افزود: درست است که بوسنی کشور کوچکی است اما آنها می خواستند قهرمان شوند. اما ملی پوشان برای پیروزی با کمک آقای علی بن موسی الرضا(ع) متحد شدند.

رضایی همچنین گفت: بوسنی برای قهرمان شدن خیلی جنگید اما خدا را شکر پیروز شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با بیان اینکه این برد در بوسنی بسیار شیرین است، خاطرنشان کرد: ما همیشه در فینال مسابقات بین المللی با بوسنی بازی کرده ایم به جز یک بار که روسیه به فینال رسید و با ما بازی کرد، اما بوسنی آن را هم برد. در کشور خودش و در مقابل تماشاگران بسیار شیرین است، من فینال های زیادی را دیده ام و پیروزی های زیادی را تجربه کرده ام، اما این پیروزی برای من بسیار متفاوت بود. ببینید آنها برای قهرمان شدن هر کاری کردند اما نتوانستند. بوسنی حریف قابل احترامی است اما ما آنها را وادار کردیم تا به عملکرد بازیکنان ایرانی احترام بگذارند و تیم ملی ایران را تشویق کنند.

داود علیپوریان کاپیتان تیم ملی نیز در گفت و گو با یکی از رسانه ها گفت: این پیروزی را تقدیم مردم ایران می کنم. بوسنی تیم خوبی است اما امروز این تیم با گذشته متفاوت بود و شرایط سالن خوب نبود و خدا را شکر 3 بر صفر پیروز شدیم.

به گزارش شیرازه ، ملی پوشان ایران با پیروزی در زمین و سبک شادی خود و ایستادن به احترام پرچم کشورمان تمام نقشه های دشمن را به هم زدند و با وجود اینکه برخی از این بازیکنان نتوانستند بایستند، تمام تلاش خود را به کار گرفتند. قدرت در یک پا. گرد هم آمدند و نشان دادند که برای اهتزاز این پرچم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و در واقع صحنه هایی از دفاع مقدس و زحمات جانبازان عزیز را برای این مرزوبوم در میدان ورزش و در نزد اصحاب رسانه تداعی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید