سردار نکدی: در اغتشاشات همیشه خیلی ها سکوت می کنند/ وقتی سربازی می خواهد پرچم عدالت را در دنیا به اهتزاز درآورد، باید سختی های آن را تحمل کند.

سردار نکدی: در اغتشاشات همیشه خیلی ها سکوت می کنند/ وقتی سربازی می خواهد پرچم عدالت را در دنیا به اهتزاز درآورد، باید سختی های آن را تحمل کند.

سردار محمدرضا نقدی در مراسم جشن های دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چمردان قم افزود: اولین قدم برای جلوگیری از افتادن در دسیسه های دشمنان، خروج از شبکه های اجتماعی بیگانه و حرکت به سمت داخلی است. شبکه های.

معاون هماهنگ کننده سپاه، تلاش و رنج را لازمه پیشرفت و ترقی جامعه می داند و بیان می کند: این سنت الهی است که پیمودن راه کمال و پیشرفت مستلزم تحمل سختی ها است و صعود و پیشرفت مستلزم تمرین و تمرین است. تلاش .

وی بابیان اینکه در دوران قبل از انقلاب مصرف و مواد غذایی، فرهنگی، علمی، تجهیزات نظامی و سایر نیازهای اولیه مردم از خارج وارد می شد، گفت: در زمان رژیم پهلوی با حضور بیش از 50 هزار مستشار آمریکایی، حقوق و مزایای این افراد از سربازان ایرانی بیشتر بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه عزت، استقلال و ایستادن روی پای خود نیازمند تلاش و کوشش است، گفت: شهدای دوران قبل و بعد از انقلاب با تقدیم جان و خون پاک خود، هزینه اصلی را ادا کردند. بهای آن عزت و پیشرفت را پرداخته اند

وی بابیان اینکه مردم قم در دوران منتهی به سقوط رژیم پهلوی برای برپایی انقلاب اسلامی مستقل، عدالت محور و آزاد به مدت 13 ماه بازار و تجارت خود را تعطیل کردند، افزود: مردم ما انقلابی کردند که نظام اسلامی آن در زمینه های مختلف و شاخص های علمی نظامی، سیاسی، فرهنگی و غیره در جهان الهام بخش باشد.

سردار نکدی با تاکید بر لزوم حرکت مستمر جامعه به سوی پیشرفت و کمال یادآور شد: شرط صعود، ترقی و رسیدن به قله های کمال، تحمل سختی ها، ناملایمات و مبارزه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران سریع ترین جهش علمی را انجام داده است یا در دوران پس از انقلاب حتی یک تکه زمین به دشمنان نداده و در صحنه سیاسی مستقل است. ، و امید به زندگی آن افزایش یافته است و تعداد بی سوادان. این کاهش و بیشترین استناد به مقالات علمی حاصل تلاش ها و تلاش های انجام شده در طول 44 سال گذشته است.

وی بابیان اینکه اغتشاشات، توطئه ها و توطئه ها در مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد:

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران با وجود همه فشارهای رسانه ای و مشکلات معیشتی از آشفتگی های پیچیده دشمنان پیروز بیرون آمده است، گفت: این ملت از شورش های مختلف قومیتی، آشوب ها، ترورها پیروز بیرون آمده است. و توطئه های دیگر برای چندین سال.

سردار نقدی یادآور شد: اگرچه آمریکا همزمان با ایران با چین و روسیه دشمنی و زاویه دارد، اما در هیچ یک از این کشورها صدها شبکه تلویزیونی، ماهواره ای و شبکه اجتماعی راه اندازی و راه اندازی نمی کند و این حجم از فشار رسانه ای است. فقط روی ایران متمرکز شده است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد فتنه ها در تداوم انقلاب اسلامی قطعی است، تصریح کرد: آمریکایی که زمانی در عرصه های مختلف پهپاد، ناو هواپیمابر، موشک و… پیشرو بود. اکنون باید از او پیشی بگیرد، دشمنی و عصیان ایجاد کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ناآرامی ها از زمانی شروع می شود که عده ای بر نفس های خود حکومت کنند و به جای احکام الهی، امیال شخصی یا گروهی را در نظر بگیرند و در این زمینه حق و باطل را با یکدیگر آمیخته و مردم را ضعیف و ضعیف کنند؛ اما ناآرامی ها از زمانی آغاز می شود که مردم را ضعیف و ناتوان کند. منافقان و یاغیان با سرپوش گذاشتن بر حقیقت تحت عناوین مشروعی چون حقوق بشر، حقوق زنان، تقلب، گرانی و… شبهه هایی را در میان تعدادی از مردم ایجاد می کنند و به همین دلیل همواره شورشیان خاموش بسیاری در آشوب ها حضور دارند.

سردار نقدی نقد را لازمه پیشرفت می داند و می گوید: منافقین در پوشش انتقاد به دنبال آزادی به معنای حمایت از استکبار جهانی، بازکردن دست ظالمان به روی ملت، آزادی افشای اسرار ملی و از بین بردن امنیت عمومی هستند. در سال 2008، رهبران شورش، تحت عنوان حفاظت از آرای مردم، تقلب را به راز شورش تبدیل کرده بودند.

وی با اشاره به حادثه ای که برای مهسا امینی در پلیس امنیت اخلاقی رخ داد، گفت: فضای ارشاد فضایی آرامبخش همراه با مهر و عطوفت است چرا که راهنمایی در فضای دوستانه موثر است اما این بانو به دلیل بیماری زمینه ای فوت کرد. و دشمنان نقاب می زنند دادن عناوین مناسب مانند حقوق بشر و آزادی باعث ایجاد تردید و عصیان در میان بخشی از مردم می شود.

سردار نقدی افزود: اقتصاد آمریکا که زمانی با فاصله زیادی از چین در رتبه اول قرار داشت، در حال از دست دادن جایگاه اقتصادی خود است و افول آن در سایر حوزه های سیاسی و نظامی نیز آغاز شده است.

وی با اشاره به قدرت روزافزون ایران و آغاز افول آمریکا در عرصه های مختلف، ادامه داد: قدرت و نفوذ آمریکا علاوه بر آمریکای لاتین در منطقه خاورمیانه نیز از بین رفته است. زمانی که ایالات متحده از افغانستان فرار کرد، بیش از 600000 تفنگ وجود داشت، 23000 تفنگ حامل 162 دوربین بی سیم و 26000 دوربین فیلمبرداری شبانه به جا گذاشت و این کشور را با شرمندگی ترک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید