22 بهمن روز استقرار انقلاب اسلامی ایران / ملت ایران پشت آرمان های انقلاب ایستاده است.


زمان: 13:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807363

رهبری فرمودند: 22 بهمن روز استقرار انقلاب اسلامی در ایران است و ملت ایران بر آرمان های انقلاب پایبند بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همایون رهبران در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از اتفاقات تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 بود که در 22 بهمن ماه نظام اسلامی برپا شد و انقلاب اسلامی ایران به جهانیان نشان داد که یک انقلاب جدید. الگوی انقلاب. «بابا.

وی افزود: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 باخمن طی سالیان گذشته ثابت کرده است که ملت ایران همیشه در صحنه حضور دارد. در این روز همه اقشار مختلف مردم در سالگرد پیروزی انقلاب حضور یافته و ارادت خود را به نظام و انقلاب نشان می دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در بسیاری از انقلاب های کشورهای دیگر شاهد هستیم که پس از مدتی دچار مشکل شده و از مسیر اصلی خود منحرف شده اند، اما انقلاب اسلامی ایران در گام دوم انقلاب حرکت کرده است. راه انقلاب؛ زیرا انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها متفاوت است.

رهبری با بیان اینکه مردم مهم ترین حامیان نظام هستند، گفتند: سال قبل نتیجه بهتری می گیرد و این قضیه و وضعیت منطقه و جهان کاملا مشهود است.

وی بیان کرد: حضور 22 بهمن ثابت می کند که ملت ایران بر آرمان های انقلاب پایبند بوده است، حتی نسل جدیدی که انقلاب را ندیده با حضور پرشور شرکت کنند تا بگویند ادامه دهنده راه انقلاب است.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: امروز دشمن تمام تلاش و ابزار خود را به کار گرفته تا با حمله و تخریب بین ملت و نظام فاصله بیندازد اما ملت ایران با وجود این موارد در صحنه 22 بچمن شرکت می کند و مانع از دشمن می شود. از رسیدن آنها در اهداف خود شکست می خورند.

رهبران با تاکید بر جهاد تبیین گفتند: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در هر جلسه ای به جهاد تبیین اشاره می کنند و این باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید