در جهاد تبیین باید در میدان باشیم/دشمن هویت ملی را در فضای مجازی نشانه رفته است.


ساعت: 19:38
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913855

عبدالله مالکی گفت: امروز در بحبوحه تحریم فلج کننده اقتصادی دشمنان با قدرت پیش می رویم و باید در جهاد تبیینی با اقتدار در میدان باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار عبدالله مالکی امشب در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با تبریک هفته بسیح بر اهمیت امنیت در جامعه و نقش آفرینی تاکید کرد. بسیج در ایجاد امنیت بیان کرد: در این روز ارتش بیست میلیونی بسیج توسط امام راحل در سال 58 تشکیل شد.

وی با بیان اینکه امام راحل با تدبیر و تدبیر خود ارتشی مردمی را در قالب بسیج مستضعفین راه اندازی کرد افزود: رمز موفقیت و ماندگاری انقلاب تفکر بسیجی، ایمان به خدا، اهداف الهی، عترت، عاشورا و ولی فقیه و حفظ این رمز باعث افزایش قدرت جمهوری اسلامی در جهان می شود.

مالکی مبانی فکری بسیج را برگرفته از اهداف انبیاء الهی، خدامحوری، مشارکت، عدالت، ایمان به خدا، اولیای دینی، وحدت و انسجام می داند و ادامه می دهد: امروز جمهوری اسلامی در عرصه جهانی پیروز خواهد شد. جنگ ترکیبی دشمنان بر اساس این اصول است.

این مسئول با اشاره به نقش بسیج در جنگ سخت با دشمنان و تقدیم 188 هزار شهید در دفاع مقدس، تعداد شهدای بسیج را 85 هزار شهید اعلام کرد و گفت: رزمندگان اسلام در اوج حماسه آفریدند. کمال و عشق به خدا و پاسداری مقدس اوج هر چیزی است زیبا بود و در جبهه حق علیه باطل «ما رایت الا جمیلا» معنا پیدا کرد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه بسیجیان نمونه صبر و مقاومت هستند و رزمندگان اسلام در جنگ مردانه ایستادگی کرده اند، افزود: رزمندگان اسلام در جنگ نیمه سخت کردستان نیز نقش آفرینی کردند و با کومله، رزگاری، خبات جنگیدند. و ضد انقلاب و دمکرات و پژاک و 24 هزار شهید برای حفظ کردستان تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام برای پاسداری از ارزش های اسلام از سوی دشمن شکنجه های سختی را متحمل شدند و ایستادگی و مقاومت آنان در تاریخ ثبت شده است، به نقش زنان در پاسداری از ارزش های مقدس نظام اشاره کرد و گفت: : بسیجیان مردان جبهه های سخت و نیمه سخت هستند. آنها سالم هستند و امروز با مقاومت خود در این جنگ شناختی پیروز خواهند شد.

ملکی با بیان اینکه ما پیشکسوتان دفاع مقدس رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام را برای جوانان امروز تبیین نکرده ایم، بر ضرورت انتقال آموزه ها و مفاهیم دفاع مقدس به نسل جدید تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی به این فکر می کند. نیازهای بسیجی در زمینه های اقتصادی، نظامی، سازندگی و…

وی با بیان اینکه بسیج یکی از مولفه های صلابت جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: این تفکر باید حفظ شود زیرا دارای مبانی نظری قوی مانند عاشورا و جنگ های ابتدای اسلام، دفاع مقدس و ضد انقلاب است و باید احیا شود، باید تلاش کنیم و در گسترش مفاهیم و ارزش های نظام و انقلاب کوتاهی نکنیم.

سردار ملکی با بیان اینکه 17 اداره کل استان مازندران در حراست مقدس نقش ویژه ای داشتند گفت: نقش ادارات در حراست مقدس باید در قالب کتاب برای جوانان امروز بیان شود.

این مسئول به خدمات نظام جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب و دفاع مقدس در مناطق عقب مانده اشاره و تصریح کرد: امروز در بحبوحه تحریم فلج کننده اقتصادی دشمنان با قدرت پیش می رویم و شما باید در جهاد تبیین با قدرت در میدان باشید.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، جمهوری اسلامی به قدرتی نوظهور در منطقه تبدیل شده است و آنچه ما را در جنگ ترکیبی پیروز می کند اتحاد، انسجام و همدلی ملت با بصیرت و عاشورایی.

ملکی با اشاره به اینکه جوانان اسیر هیجانات فضای مجازی هستند و دشمن در این فضا هویت ملی ما را هدف قرار داده است، افزود: 11 سازمان جاسوسی روی ذهن جوانان ما کار کرده اند و نباید اجازه دهیم ذهن ما اسیر شیطان شود. .

وی به تشکیل داعش در منطقه اشاره کرد و با بیان اینکه دشمن در اطراف ایران پایگاهی برای ضربه زدن و نابودی انقلاب اسلامی ایجاد کرده است، اظهار داشت: ملت ایران با پشتیبانی بسیج و نیروهای مسلح به دشمنان ضربه زدند. سخت است که امروز اثری از آنها در منطقه نیست.

ملکی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی به سراغ فرزندان ما آمده است و باید قوی باشیم، تصریح کرد: نباید غفلت کرد و با مهربانی به شبهات و سوالات جوانان پاسخ داد و با دشمنان قاطعانه و جدی برخورد کرد.

این مسئول با بیان اینکه نیروی انتظامی پس از جنگ پنج هزار شهید تقدیم انقلاب کرد، به جنایات اخیر داعشی های بومی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این انقلاب با این تهدیدات زمین نخواهد خورد زیرا ریشه در عاشورا دارد و ما هستیم. در راه ظهور پرچم این انقلاب به دست امام زمان (عج) خواهد رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران بر گسترش و نشر فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید