می دانستیم از بازی با نساجی چه می خواهیم/ می توانستیم بیش از 2 گل بزنیم


ساعت: 20:15
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818926

سرمربی فولاد خوزستان گفت: می دانستیم بازی سختی مقابل نساجی داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار تیمش با نساجی گفت: امیدوارم سال 1401 برای مردم پر برکت باشد و فوتبال ایران وضعیت بهتری پیدا کند. امیدوارم تیم ملی کشورمان در جام جهانی موفق باشد. می دانستیم بازی سختی داریم. نساجی تیم باکیفیتی است و بازیکنان باتجربه ای دارد که هر لحظه می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. نساجی همه تیم های مشهدی را به چالش کشید و می دانستیم که می خواهیم با آن تیم چه بازی کنیم.

وی در خصوص برنامه فولادی ها در ایام نوروز گفت: با توجه به گسترش تاج و لیگ قهرمانان آسیا در پیش رو شاید بازی های دوستانه به ما ضربه بزند و فقط در تعطیلات بتوانیم تمرین کنیم. در 20 دقیقه اول خوب نبودیم و کم کم بازی را شروع کردیم. گل اول ما در دروازه بود و توپ را به تیر دروازه زدیم. کنترل بازی را ادامه دادیم و موقعیت های خوبی داشتیم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به عملکرد تیمش در نیمه دوم خاطرنشان کرد: در بین دو نیمه برنامه های خود را به بازیکنان گفتیم و هر چه بازی بیشتر به طول انجامید فشار بیشتر می شد. در ضدحمله گل دوم را زدیم و می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم اما علیرضا حقیقی دو توپ خیلی خوب گرفت. نساجی خسته نباشید می گویم تیم با کیفیت و برنامه ریزی شده ای است. امیدوارم این تیم همچنان موفق باشد.

نوکونام درباره قرعه کشی جام جهانی 2022 و مساوی مساعد تیم ملی ایران تصریح کرد: اگر خدای ناکرده نوبت ما هم رسید و رفتیم، نظر خود را اعلام می کنیم! برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و حرفی برای گفتن ندارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید