می دانستیم از بازی با جوانان چه می خواهیم


ساعت: 04:45
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823046

سرمربیان و بازیکنان نمایندگان فوتبال ایران چه گفتند؟!

سرمربیان و بازیکنان تیم های فوتبال سپاهان و فولاد در نشست خبری پس از دیدار با رقبای خود اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سرمربیان و بازیکنان تیم های فوتبال سپاهان و فولاد پس از دیدار با حریفان خود در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 در نشست خبری بیانیه ای ارائه کردند.


خداحافظ: شایسته صعود به مرحله حذفی هستیم

محرم نویدکیا در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل التوان گفت: فکر می کنم در نیمه اول یک تساوی داشتیم. هر دو تیم به طور منظم کار کردند و ما دو موقعیت به آنها دادیم و آنها دو موقعیت به ما دادند. در نیمه دوم اما یک گل غافلگیرکننده به ثمر رساندیم و وقتی دیدیم موقعیت هایمان به خطر می افتد سعی کردیم در شیفت ها بیشتر ریسک کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم خیلی خوب و فوق العاده خوب کار کردیم و موقعیت های خوبی به دست آوردیم. دوبار شلیک کردیم و شوت های خوبی داشتیم. حریف یکی دو موقعیت خوب داشت اما ما بدشانس بودیم و حتی توانستیم برنده مسابقه شویم. این امتیازی است که به ما امید به آینده و فرصتی می دهد.

نویدکی درباره قضاوت بازی تیمش مقابل التوان نیز تصریح کرد: به نظرم نباید در مورد داوری اظهارنظر کنم اما در بازی قبل هم همین اتفاق افتاد. بحث های داوری وجود دارد که کارشناسان باید در مورد آن اظهار نظر کنند و من نمی دانم چه بگویم.

وی با اشاره به ضعف سپاهان در ضربات آخر خاطرنشان کرد: در دو بازی اخیر فشار زیادی روی بازیکنان ما بود. بازیکنانم برای این تورنمنت زحمت کشیدند اما با این دیدار نشان دادند که شایسته صعود هستند، البته باید بیشتر تلاش کنیم و تمرکز داشته باشیم. باید از بچه های تیمم تشکر کنم که تمام تلاششان را کردند. در سایر موارد من مسئول هستم و باید شرایط را بررسی کنم.

سرمربی سپاهان درباره چرایی تعویض دیرهنگام هجومی گفت: با استراتژی خاصی به زمین آمدیم و باید در نیمه دوم تغییر می کردیم. فکر می کنم جابجایی ها خوب بود، اما شاید می توانستیم زودتر جابجایی ها را انجام دهیم. با این حال بچه ها خوب کار کردند و من آنها را رها کردم تا تا جایی که می توانند تلاش کنند. فکر می کنم در نهایت همه چیز خوب بود.


نکونام: می دانستیم از بازی با آخالی ها چه می خواهیم

جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار تیم های فولاد ایران و آحال ترکمنستان که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت: ابتدا به تیم خوب آهال تبریک می گویم. آنها تیم باکیفیتی دارند و ما را به دردسر انداختند. امروز آنها با پنج مدافع بازی کردند و فضاهای بازی را بسته بودند، اما ما در نیمه اول موفق به گلزنی شدیم.

او گفت: ما می دانستیم که می خواهیم با آخال ها چه بازی کنیم. تیم ما هم خیلی خوب و منظم بازی کرد و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم، حتی در دقایق ابتدایی که بازیکنمان مصدوم شد و تعویض شد، توانستیم بازی را کنترل کنیم. از بازیکنانم تشکر می کنم و می گویم خسته نباشید. سخت جنگیدند و زحمت کشیدند.

وی با اشاره به غیبت لوسیانو پریرا گفت: دو تعویض اجباری داشتیم که پریرا و آبچک به دلیل دو اخطاره نتوانستند بازی کنند. علاوه بر این، برخی از بازیکنان ما خسته بودند و باید تغییراتی ایجاد می کردیم. متاسفانه حمید بوحمدان در نیمه اول مصدوم شد و مجبور شدیم او را تعویض کنیم. شرایط آب و هوایی کار را برای ما سخت کرده بود اما با تمرکز بالا توانستیم کار کنیم و به بازیکنانم خسته نباشید می گویم.


پاتوسی: بازی با هندی ها اصلا آسان نبود

آیاندا پاتوسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل آهال ترکمنستان در دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما به تیم آهال احترام می گذاریم. دو بازی سخت مقابل آنها داشتیم. بازی با آخالی ها اصلا آسان نبود و تیم قابل احترامی است. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و حالا برای موفقیت به دیدارهای بعدی فکر می کنیم.

هافبک فولاد گفت: نتیجه همیشه خوب است، اما مهم سه امتیازی بود که توانستیم کسب کنیم. برای بازی بعدی تمرینات ویژه ای را زیر نظر سرمربی و کادر فنی انجام خواهیم داد. قطعا بهترین آمادگی و استراتژی را برای بازی بعدی و شرایط بدنی بازیکنان در نظر خواهند گرفت تا موفق شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید