می دانستیم با این شرایط تیم ملی قهرمان جام جهانی نمی شود!

می دانستیم با این شرایط تیم ملی قهرمان جام جهانی نمی شود!

وقتی اعضای کمیته فنی رای به اخراج اسکوچیچ دادند، از فدراسیون فوتبال خواستند یک مربی ایرانی را به عنوان سرمربی تیم ملی منصوب کند.

اعضای هیئت مدیره با این درخواست مخالفت کردند و به حفظ اسکوچیچ رای دادند. اما پس از روی کار آمدن مهدی تاج، اسکوچیچ توسط اعضای هیئت مدیره برکنار شد و کارلوس کی روش جایگزین او شد و در صورت تمکین اعضای هیئت مدیره به تصمیم کمیته فنی و امضای قرارداد با مربی ایرانی، او نمی توانست رای به اخراج مربی ایرانی بدهد. زمانی که دوباره در فدراسیون فوتبال حضور داشت.

علی اصغر یکی از اعضای کمیته فنی که به شدت با حضور کارلوس کی روش در اردوی تیم ملی مخالفت کرد، سرپرست روستا بود. مهاجم سابق تیم ملی. وی در مراسم تشییع پیکر کریم باوی درباره عملکرد تیم ملی با کارلوس کی روش گفت: نتایج مشخص است و گویای همه چیز است. وقتی به انگلیس شش گل می‌زنیم و مقابل آمریکا می‌بازیم، همه چیز مشخص است. ولز هم آن روز تیم نبود و نتوانست مقابل ما مقاومت کند و اتفاقاً نتیجه مثبتی گرفتیم. وقتی این اتفاق افتاد کمیته فنی را ترک کردیم.

پس از این اتفاق بسیاری از افراد علاقه مند به احیای کمیته فنی در فدراسیون فوتبال هستند اما واقعیت این است که اعضای کمیته فنی دیگر به فدراسیون فوتبال برنمی گردند و از طرفی مهدی تاج نیز علاقه ای به این موضوع ندارد. تشکیل کمیته فنی در فدراسیون فوتبال.

دیدگاهتان را بنویسید