گروه سخت ما سخت تر شده / در جام جهانی بهتر شده است اما شرایط را برای تمرین تیم ملی مثبت نمی بینیم.


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1854558

دوست داریم بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: راه مثبتی برای صعود به جام جهانی بدون بازی های تدارکاتی و تدارکاتی نمی بینیم اما باید به قسمت مثبت تاریخ که بازیکنان خوب تمرین می کنند نگاه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال قطر گفت: بعد از کمی سردرگمی در مورد اردو، مکان اردو و بازی های دوستانه تیم ملی، خدا را شکر تمرین به دلیل آب و هوای تهویه شده و گرم، تمرینات در شب برگزار می شود. دمای شب بد نیست. شرایط بازیکنان بد نیست. پس از لغو چند بازی دوستانه، خدا را شکر بازی با الجزایر قطعی شد، برای یک بازی خوب با این تیم تمرین خواهیم کرد. من، سایر بازیکنان و کادرفنی می‌خواستیم بازی‌های مقدماتی بیشتری انجام دهیم، اما این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: شرایط سخت است، باید آمادگی به گونه ای باشد که به تیم کمک کند و بازیکنان در اردوهای بعدی شرایط خوبی داشته باشند، نباید اجازه دهیم اتفاقات این اردو تکرار شود و باید از این به بعد برنامه ریزی کنیم. که بتوانیم شرایط خوبی برای جام جهانی داشته باشیم. ولز یکی دیگر از تیم های گروه ما است که البته تیم بسیار خوبی است و اکثر بازیکنانش در سطح خوبی در اروپا بازی می کنند.

ملی پوش گفت: این گروه سنگین قطعا سخت شده است، بدون بازی های تدارکاتی و تدارکاتی به جام جهانی برویم. راستش را بخواهید موقعیت های مثبتی را نمی بینیم اما باید به جنبه مثبت ماجرا نگاه کنیم که بازیکنان خوب تمرین می کنند، مصمم هستند و امیدواریم با بازی های خوب مردم را خوشحال کنیم. از همه مهمتر مردم عزیزمان باید برای ما دعا کنند که اردوهای خوبی داشته باشیم و بازی های خوبی داشته باشیم تا مردم جام جهانی خوشحال شوند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید