برای مبارزه با یزدانی تمرین می کنم / به تیم ملی دعوت نمی شوم، تمرین می کنم!


ساعت: 00:30
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854795

گهگاهی دچار تشنج می شدم

قهرمان جام کشتی گفت: به اردو دعوت می شوم، برای تماشای تمرینات به آنجا می روم، دعوت نمی شوم، تنها تمرین می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا کریمی که در وزن 86 کیلوگرم تنکابن عنوان قهرمانی وزن 86 کیلوگرم را از آن خود کرد، گفت که در دو سه سال گذشته هیچ گاه در دوران اوج خود مدعی تیم ملی نبوده است. من جان سالم به در. در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان که بعد از جام جهانی 2019 قزاقستان برگزار شد، پایم هم پاره شد. همانطور که می دانید جراحی رباط بسیار گران است و حداقل یک سال طول می کشد تا پا بهبود یابد و مانند قبل نخواهد بود. یک سال طول کشید تا سخت تمرین کنم، بعد باید با همان پای بد برای المپیک آماده می شدم، فقط باید در المپیک تا وزن 97 کیلوگرم کار می کردم که از بقیه سبکتر بودم.

وی ادامه داد: متاسفانه ایشان نبود. سپس هر از گاهی پس لرزه هایی می آمد. نه می توانستم تمرکز کنم و نه می توانستم خوب تمرین کنم که باعث ناراحتی من شد.

کریمی با بیان اینکه در مقطعی صحبت از رها شدن کل کشتی شد، گفت: فکر می کردم دیگر کار نمی کند. اما کم کم وزنم بالا رفت و زانویم قوی شد. می خواستم در قهرمانی کشور بی دردسر بجنگم که پایم ورم کرد و دیگر نتوانستم بیایم. سپس طبق تصمیم ستاد در مسابقه مقدماتی جام تختی شرکت کردم در حالی که ایشان در مجموع 20 روز تمرین کرده بودند و بعد از آن ازدواج کردم. باز هم شرایط طوری شد که نتوانستم تمرین کنم و ازدواج کردم. 20 روز قبل از جام تختی تکنیکم را مرور کردم و جنگیدم و با همین مقدار تمرین در تنکابن جنگیدم. در مجموع عملکرد من با توجه به شرایطم بد نبود. حالا باید قاطعانه تر و جدی تر از قبل تمرین کنم.

دارنده مدال برنز جهان هدف خود را بازگشت به تیم ملی عنوان کرد و افزود: این بار مصدوم نشدم اما الان شروعم همین قهرمانی در جام تختی است. مرا به اردو دعوت می کنند، برای تماشای تمرینات به آنجا می روم، دعوتم نمی کنند، تنها تمرین می کنم. هدفم حضور مجدد در تیم ملی است.

وی که در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به مصاف حسن یزدانی می رود، گفت: این یک مبارزه دیگر است، وزن 86 سنگین است، حسن یزدانی هم حضور دارد. من هم تمرینم را انجام می دهم، هر چه خدا بخواهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید