روزی 5 ساعت تمرین می کنم و فرصت شغلی ندارم / برای مسابقات کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی آماده می شوم

ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795534

ملی پوش وزن 87+ کیلوگرم تیم وزنه برداری بانوان ایران گفت: روزی 5 ساعت را به تمرین اختصاص می دهم و زمانی برای کار دیگری ندارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه یوسفی، وزنه برداری بانوان ایران علاوه بر دسته 87 کیلوگرم، درباره وضعیت خود گفت: 26 سال سن دارم و حدود دو سال است که به ورزش حرفه ای می پردازم.دنبال می کنم. همچنین به دلیل تمرینات سختی که در اردوهای جام جهانی ازبکستان داشتم، رکوردهای خوبی به ثبت رساندم. در تاشکند به گفته فدراسیون و مشاور فنی تیم، رکوردهای اردوی خود را شکستم. سطح مسابقات خیلی خوب بود. مهم ترین ورزشکاران من کره، چین، تایلند و روسیه هستند که با تمرینات مستمر می توانم با آنها به اختلاف برسم و اختلاف را کم کنم.

یوسفی با اشاره به فراهم شدن امکانات برای بانوان ورزشکار گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را در این مسابقات انجام داد تا بتواند تجهیزات مناسب را آماده کند تا بازیکنان از نظر روحی و روانی آرامش داشته باشند. هیچ پاداش و حقوقی دریافت نمی کنم. من حداقل روزی 5 ساعت را صرف تمرین می کنم و برای کارهای دیگر وقت ندارم.

وی با بیان اینکه انتظار بیشتری از مسئولان استانی دارم، گفت: انتظار حمایت های زیادی از مسئولان استانی دارم. حتی از من در مورد زمان بازگشتم به شیراز هم نپرسیدند و از وضعیت من بی خبرند. نزدیک به یک سال است که در یک سالن خصوصی تمرین می کنم و مسئولان توجه زیادی به من ندارند.

این وزنه بردار که در گفتگو با رادیو ورزش درباره زمان برگزاری اردوها و حجاب در این مسابقات گفت: زمان دقیق اردوها مشخص نیست. برای مسابقات کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی آماده می شوم. وقتی توانایی وزنه زدن با حجاب را داشته باشم برای من بسیار ارزشمند است. امیدوارم در آینده نزدیک با حجاب اسلامی روی صحنه بروم و برای کشورم مدال بگیرم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید