فعلا وقت ندارم به قرارداد فکر کنم/ در تمرینات عصبی می شوم!


ساعت: 13:00
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920405

تا زمانی که به لهستان نیایم نمی توانم کیفیت تیم ملی را تشخیص دهم

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: وقت ندارم به تمدید قرارداد فکر کنم و تمرکزم روی قهرمانی جهان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وسلین ویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال پس از تمرین تیم ملی هندبال پیش از مسابقات جهانی گفت: تمرینات خود را به مدت چهار تا پنج روز در ایران ادامه خواهیم داد. چند روز دیگر برای انجام یک اردوی آماده سازی به یک اردوی آماده سازی در اروپا خواهیم رفت. ما انگیزه را در بچه ها می بینیم.

سرمربی تیم ملی هندبال کشور درباره اضافه شدن لژیونرها به ما گفت: اولین بازیکن پوریا نوروزی نژاد فردا یا پس فردا به تیم ما اضافه می شود. منتظر نظر شاهو نصرتی از باشگاهش هستیم. علیرضا موسوی را هم داشتیم که متاسفانه مصدوم شد و نداریم.

وی در خصوص پیش بینی خود برای حضور در مسابقات تصریح کرد: اول اینکه نمی توانم قبل از حضور در لهستان کیفیت تیم ملی را مشخص کنم. زمانی که حریفان مشخص می شدند، گفتم روی کاغذ تیم ما می تواند شیلی را شکست دهد و رقابت نزدیکی با مونته نگرو داریم. در مورد اسپانیا هم سطح رقابت بالاست، ملی پوشان ما تجربه بین المللی ندارند و هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

وسلین ویوویچ ادامه داد: هیچکس نمی داند جز 3 تیم سوئد، فرانسه، دانمارک به همراه اسپانیا می توانند مدعی قهرمانی شوند. نمی توانم قول مدال ها و پیروزی های زیادی بدهم چون گروه سختی است. اما ما به زمین خواهیم زد و نتایج خوبی خواهیم گرفت.

وی در خصوص تداوم حضورش در ایران گفت: این روزها درگیر و در جریان یادگیری هستم. دو جلسه تمرین داریم و گاهی مشکلات فنی درست اجرا نمی شود، عصبی می شوم. فکر می کنم نظر فدراسیون ادامه همکاری است، نظر من هم مثبت است، اما در حال حاضر فرصت فکر کردن به قرارداد را ندارم و روی مسابقات تمرکز کرده ام.



دیدگاهتان را بنویسید