با کی روش صحبت کردم و به پک هم می روم/ مشکلی با حضور 3 روزه بازیکنان در تمرینات تیم ملی ندارم.


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902906

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مسابقات یک هفته و هفت روزه باشد مشکلی نداریم که بازیکنان به مدت 3 روز در تمرین تیم ملی حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار فردا با مس رفسنجان گفت: فکر می کنم بازی بسیار مهم و حساسی در انتظار ما است. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که از نظر فوتبالی و نتایجی که به دست آورده اند خوب است و فوتبال رو به جلو و عقب بازی می کند و فکر می کنم آنها فوتبال را دوست دارند.

3 امتیاز دیدار مقابل مس رفسنجان برای ما مهم و حساس است

وی ادامه داد: مس تیم قابل احترامی است و برای ربیعی و بازیکنانش احترام زیادی قائل هستیم اما این بازی خانگی است و سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم و حساس است. با توجه به شرایط جدول باید به خوبی روی وظایف خود تمرکز کنیم و بازی خوبی انجام دهیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه برخی بازیکنان بین المللی دیر به این تیم پیوستند، اما سعی کردیم با تمرینات دیروز حداقل هماهنگی در تیم ایجاد کنیم. متاسفانه دو سه مصدوم داریم اما در مجموع شرایط تیم خوب است و برای یک بازی خوب آماده ایم.

مقابل مس رفسنجان تمرکز خوبی داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه برخی کارشناسان معتقدند لوکادیا در دو بازی اخیر خوب تغذیه نشد، گفت: در بازی اول مقابل تراکتورسازی اتفاقات زیادی افتاد و فکر نمی کنم اینجا جای صحبت باشد. آی تی. رویدادهای قبل از بازی، نیمه وقت و بعد از بازی! این مسابقه یک مسابقه ویژه بود و شرایط بازی عادی نبود. در بازی دوم با سپاهان هم موقعیت های خوبی داشتیم. فکر می کنم کمی تحت تاثیر بازی تراکتورسازی قرار گرفتیم اما فکر می کنم بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم. لوکادیا هم بازی خوبی داشت، اما فکر می‌کنم او جا دارد که حتی بهتر شود. با توجه به تعطیلی لیگ، فکر می کنم ناهماهنگی زیادی بین اعضای تیم وجود داشت. البته اتفاقات بازی تراکتورسازی هم تاثیر داشت اما فردا می توانیم روانتر و جلوتر بازی کنیم. در تمرینات این هفته تمرکز خوبی داشتیم و برای بازی فردا تمرکز خوبی داریم.

مشکلی با حضور 3 روزه بازیکنان در تمرینات تیم ملی نداریم

برای تمرین تیم ملی بعد از مسابقات لیگ گفته می شود که بهتر است دو روز تمرین داشته باشیم. با کارلوس کی روش در این باره گفتگویی داشتید؟» گل محمدی در پاسخ به این سوال گفت: اگر مسابقات یک هفته و هفت روزه باشد، سه روز مشکلی نداریم. هفته گذشته شش روز بود و بازیکنان ما سه روز با تیم ملی بودند. البته فقط همین هفته بود و در هفته های بعد با توجه به اینکه اختلاف هفت روزه است، مشکلی ندارم که بازیکنانمان سه روز در اختیار تیم ملی باشند. ما می خواهیم تیم ملی نتیجه خوبی کسب کند و هماهنگی خوبی ایجاد کند. کی روش دیر به تیم ملی اضافه شد و فکر می کنم به زمان بیشتری برای آماده سازی نیاز دارد. کار سختی است، اما سعی می کنیم بهترین کار را انجام دهیم.

با کیروش تلفنی صحبت کردم و اگر لازم باشد به پک خواهم رفت

گل محمدی در پاسخ به اینکه ساپینتو هفته گذشته در ساختمان PEC حاضر شد و مستقیما با کارلوس کی روش و بازیکنان تیم ملی در ارتباط بود و اینکه آیا او هم چنین برنامه ای دارد، گفت: با او (کی روش) تلفنی صحبت کردم و اگر لازم باشد به پک می روم، مشکلی با آن ندارم.

شاید فردا دیابت در لیست ما باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت شیخ دیابات نیز توضیح داد: دیابات در اولین تمرین روز گذشته همراه ما بود و خدا را شکر شرایطش بد نبود. شاید فردا در لیست ما باشد. باید ببینیم او در تمرین امروز چگونه است.

او همچنین درباره تیپ جدیدش و اینکه موهایش را تراشیده است به خبرنگاران گفت: در مورد تیپ جدیدم بعدا بیشتر صحبت می کنیم، فعلا نیست.

شرایط ورزشگاه شهید کاظمی در هفته های اخیر بسیار بد بوده است

گل محمدی در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس برای استفاده از زمین نفت تهرانسر توسط تیم فوتبال این باشگاه قرارداد بسته است و از این پس سرخ‌ها می‌توانند در این زمین تمرین کنند، گفت: هنوز قرارداد بسته نشده است، اما ما قرارداد داشتیم. امروز گفت که در این زمینه خواهد بود. می توانیم تمرین کنیم. به نظر من شرایط خاک هنوز مساعد نیست و چمن نیاز به چمن زنی دارد. دیشب از زمین دیدن کردیم، دیشب مناسب نبود. حالا باید برای یکی دو جلسه برویم آنجا و ببینیم اوضاع چطور است. ما هم در این مدت خیلی عصبانی بودیم. شرایط ورزشگاه شهید کاظمی در هفته های اخیر بسیار بد بوده است. در هر صورت باید رشته دیگری برای ادامه تحصیل در آنجا داشته باشیم. وضعیت وخیم بود و امیدواریم هر چه زودتر این مشکل حل شود. قرارداد ما با زمین تهرانسر ظاهراً دو روز در هفته است اما باید بازدید کنیم و ببینیم اوضاع آنجا چگونه است.

وضعیت داوری را بهتر از سال های قبل می بینم

وی همچنین درباره این موضوع گفت: بعد از دیدار تیم های استقلال و فولاد، صحبت هایی از سوی تیم رقیب مطرح شد که پنالتی های آنها گرفته نمی شود اما برای پرسپولیس پنالتی به راحتی گرفته می شود. دو سه سال گذشته و فشار زیادی روی کمیته داوران وجود داشت زیرا انتظار بیشتری از داوری می رفت. من دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم. البته پارسال در دربی اتفاقی افتاد و من این حرکات را انجام دادم. من همیشه حق دارم در مورد این مسابقه صحبت کنم. امیدوارم بتوانیم با داورانی که در آن بازی بودند و کارشناسانی که آنجا بودند بنشینیم و فیلم بازی را تماشا کنیم. من هنوز در مورد این بازی حرف های زیادی برای گفتن دارم. امسال به خاطر جوان بودن وضعیت داوری را بهتر از سال های قبل می بینم. احساس می‌کنم داوران با تجربه‌تر شده‌اند و تمرکز بیشتری روی مسابقات دارند. ممکن است در برخی بازی ها مشکلاتی وجود داشته باشد، اما به نظر من برخی از آن ها طبیعی است. جامعه داوری ما می تواند بهتر از این باشد به شرطی که امکاناتی برای آنها فراهم کنیم. در بسیاری از بازی ها، داوران حتی هدست ندارند، چه رسد به بحث VAR. قضات در شرایط سختی با حداقل امکانات هستند. من وضعیت آنها را درک می کنم، اما هنوز جای پیشرفت وجود دارد. اگر تمرکز بیشتری داشته باشند، حتما این اتفاق خواهد افتاد. امیدوارم هر هفته بهتر از قبل شوند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مدعیان عنوان قهرمانی تاکنون 9 امتیاز از دست داده اند و فکر می کند این به خاطر کیفیت بالای تیم ها است یا ضعف مدعیان، گفت: فکر می کنم تیم هایی که مدعی هستند. قهرمانی، تا جایی که به توزیع بازیکنان در این تیم ها مربوط می شود، شرایط خوب است. همچنین خارجی هایی که برای کمک به تیمشان آمده بودند و خارجی های خوب هم به تیم ها اضافه شدند. فکر می کنم کیفیت لیگ نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است. هم مربیان بزرگ و هم خارجی های خوب آمدند و مسابقات را نزدیک کردند. این مسابقات تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. امسال لیگ بسیار سختی در پیش داریم و هر تیمی که بتواند کمترین مشکل را داشته باشد، تمرکز بیشتری داشته باشد و امکانات بهتری داشته باشد، به نظرم می تواند قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید